Sunday, June 21, 2015

80 הרוגים בסוריה; 38 הרוגים באפגניסטן; 35 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים ואזרח אחד נהרגו במצרים; 15 הרוגים בסומליה; 5 חיילים נהרגו בלוב; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, במאלי, בסודאן, בסומליה, בסודאן, במצרים, בלבנון, בתימן, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן; סה"כ 225 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות כורדיים מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות מאוד של הצבא הסורי. בין ההרוגים היו לפחות 30 אזרחים שנפגעו בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי. גורמים מקומיים נוספים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים בעיקר בצפון סוריה במהלך יממה האחרונה. מקורות לבנוניים הקשורים לארגון חיזבאללה מסרו על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור הגבול המשותף בין לבנון לסוריה. בין ההרוגים היו לפחות 2 מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 35 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". עוד נמסר שבעיר מוסול נהרגו עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בהפצצות של הקואליציה האמריקאית.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של פיגועי התאבדות, בהפצצות אוויריות ובקרבות בין ארגוני הטרור האסלאמיים הפועלים בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 5 חיילים מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתו של צעיר במהלך עימותים בקהיר בין כוחות-הביטחון לבין אנשי תנועת "האחים המוסלמים".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים מקומיים באפגניסטן מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 38 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י. כמו כן נמסר מפי מקורות לא רשמיים בפקיסטן על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בהתקפות אוויריות קשות שנערכו בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם – כולל 8 שוטרים – בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שערכו התקפה רחבת-הקיף על תחנת משטרה הנמצאת בדרום סומליה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-20 ביוני 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות שהייתה באזור חבל קשמיר במהלך ניסיון חדירה של טרוריסטים מוסלמים לחבל ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: