Monday, September 7, 2015

טרור אסלאמי - 390 הרוגים הרוגים ביממה האחרונה

134 הרוגים בעיראק; 103 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 100 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בתימן; 15 חיילים, 2 שוטרים ואזרח נהרגו בטורקיה; 10 הרוגים בסומליה; 3 הרוגים בפקיסטן; מנהיג מוסלמי בכיר נהרג בתאילנד; הרוגה שלישית בפיגוע בכפר דומא; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, במאלי, במצרים, בלבנון, בסודאן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 390 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-6 בספטמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שהיו במהלך היממה האחרונה. גורמים מקומיים נוספים בסוריה מסרו על נפגעים רבים גם במהלך היממה האחרונה בקרבות שהיו באזור מחוז אידליב ובקרבות שהיו בצפון מחוז לטקיה. ארגונים סורים בינלאומיים מסרו שהמשטר הסורי הרג יותר בני-אדם מאשר ארגון "המדינה האסלאמית". הארגונים מסרו שבחודשים ינואר-יולי 2015 המשטר הסורי הרג 7,894 אזרחים, וזאת בהשוואה לארגון "המדינה האסלאמית" שהרג 1,131 אזרחים בתקופה הנדונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-6 בספטמבר 2015 על הריגתם של 2 שוטרים ואזרח בשתי התקפות קטלניות שנערכו בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. שעות אחדות לאחר מכן נמסר על הריגתם של 15 חיילים בהתקפה משולבת של אנשי המחתרת הכורדית שפעלה במחוז האקארי. גורמים צבאיים בטורקיה מסרו על התקפה אווירית שנערכה על יעדים של המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של רבים מהם.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 בספטמבר 2015 על הריגתם של 134 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק. מקורות צבאיים רשמיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק. דובר צבאי נוסף מסר שבקרב אחד באזור העיר תכרית נהרגו יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". במהלך היום נמסר שאחד מהפקדים הבכירים של ארגון "המדינה האסלאמית" בתל-עפאר נהרג בפעילות צבאית יזומה של הצבא העיראקי. גורמים צבאיים בעיראק הוסיפו כי במהלך הימים האחרונים נהרגו 25 טרוריסטים מוסלמים מצ'צ'ניה שהיו אמורים להיות טרוריסטים-מתאבדים במסגרת ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים שיעים מקומיים בתימן מסרו ב-6 בספטמבר 2015 על הריגתם של 20 בני-אדם בהפצצות קשות מאוד של סעודיה שנערכו באזור העיר צנעא במהלך היממה האחרונה. גורמים נוספים בתימן מסרו גם הם על הפצצות אוויריות קשות מאוד שהיו לאורך כל היממה האחרונה באזור העיר צנעא.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-6 בספטמבר 2015 על הריגתם של 103 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות אווירית יזומה שנערכה ביומיים האחרונים במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים מקומיים בפקיסטן מסרו ב-6 בספטמבר 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. פיגועים נוספים עם נפגעים היו לאורך כל היממה האחרונה בכל רחבי פקיסטן – כולל חבל קשמיר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 בספטמבר 2015 על כיבושם של 2 כפרים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה. מקורות מקומיים מסרו על תושבים רבים הבורחים מהאזור ווכן על הריגתם של אזרחים רבים במהלך הבריחה. מקור מקומי בלתי-רשמי מסר על כ-10 הרוגים במהלך היממה האחרונה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-6 בספטמבר 2015 על הריגתו של מנהיג מוסלמי מקומי מתון בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות תקשורתיים בישראל מסרו ב-6 בספטמבר 2015 מותה מפצעיה של אם המשפחה שנפגעה בפיגוע שהיה בכפר דומא ב-31 ביולי 2015. עד כה נהרגו בפיגוע 3 בני-אדם.
==

ד"ר יוחאי סלע
==

Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון
Tel Aviv - Ramat Aviv, Yehoshua Park

No comments: