Monday, September 14, 2015

טרור אסלאמי - 324 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 72 הרוגים בעיראק; 64 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 50 הרוגים בתימן; 9 מאנשי המחתרת הכורדית ו-3 שוטרים נהרגו בטורקיה; 8 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים בפיגוע התאבדות בקמרון; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 שוטרים נהרגו במאלי; כ-300 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים בשבוע האחרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במאלי, בקמרון, בניגריה, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 324 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו בעיקר צפונית למחוז אידליב. מקורות מקומיים מסרו כי באזור זה עדיין נערכים קרבות קשים בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין ארגוני הג'יהאד הפועלים באזור כולו. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של מאות בני-אדם בימים האחרונים רק באזור זה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים גם בדיר אל-זור, דרעא, חומס, חאלב ובצפון-מזרח סוריה. שני מטוסי סיוע רוסים נחתו בסוריה כחלק מהעזרה למשטר הסורי להתמודד עם ההשלכות של ההתכנסות העלווית במובלעת של לטקיה. גרמניה מזהירה את מדינות אירופה שהיא אינה יכולה לקלוט פליטים ומהגרים במספרים גבוהים כאלה. הרשויות בגרמניה מסרו שלא נותרו מקומות פנויים לפליטים שיבואו בימים הקרובים. כמו כן גרמניה הודיעה למהגרים המגיעים לתחומה שהם אינם יכולים לבחור היכן לגור ברחבי גרמניה.  גרמניה החליטה לסגור את הגבול עם אוסטריה כדי למנוע הגעה של מהגרים נוספים.
מהגרים
רוב המהגרים לגרמניה - גברים צעירים ללא משפחות
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול ממוקד אמריקאי שנערך בתימן ביום שבת ב-12 בספטמבר 2014. גם יומיים לפני כן נערך חיסול-ממוקד אמריקאי בתימן בו נהרגו 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה". סמיכות האירועים האלה מעלה את החשד שאולי מדובר על אותו אירוע למרות התעקשותם של המקורות על המועד בו המתבצע החיסול.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים רשמיים במסרו ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז מנגרהאר.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של אנשי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה. בתגובה לאירוע, נמסר על הריגתם של 9 מאנשי המחתרת מירי של חיילים טורקים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של 72 בני-אדם ביום נוסף של קרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי המדינה.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים אזרחיים בתימן מסר ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של התקפות אוויריות קשות מאוד שהיו במהלך היום ברחבי תימן. מקורות נוספים מסרו על עשרות רבות של נפגעים נוספים במקומות שונים בהפצצות סעודיות שנמשכו לאורך כל היום. מרבית ההתקפות הקשות לאורך היממה האחרונה היו באזור צנעא לקראת מלחמה טוטאלית של סעודיה במיליציות השיעיות ובנאמנים לנשיא המודח עלי עבדאללה סאלח הפועלים בעיר. (למספר ההרוגים אין אישור ממקור רשמי או רפואי).
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים רשמיים במצרים מסרו ב-13 בספטמבר 205 על הריגתם של 64 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" ביום השישי של המבצע הצבאי הנערך בצפון סיני. מקור צבאי בכיר מסר על הריגתם של 296 טרוריסטים מוסלמים רק במהלך השבוע האחרון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי ובקרבות בין שוטרים לטרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון המדינה. גורמים באו"ם מסרו כי מאז שנת 2013 נהרגו במאלי 42 חיילי או"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-13 בספטמבר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון קמרון.
==

ד"ר יוחאי סלע
==

Made in Israel - Summer 2015
Nahostkonflikt
Tel Aviv - Ramat Aviv, Yehoshua Park


No comments: