Monday, September 21, 2015

טרור אסלאמי - 308 הרוגים ביממה האחרונה

122 הרוגים בעיראק; 120 הרוגי בסוריה; 53 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 11 הרוגים בתימן; 5 חיילים נוספים נהרגו בסומליה; 5 הרוגים בפיגוע התאבדות אסלאמי בקמרון; 4 הרוגים בדארפור; 4 הרוגים במאלי; 2 חברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בלוב, בסומליה, בסודאן, בתימן, במצרים, בניגריה, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 308 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. דוברים מקומיים בסוריה מסרו על עשרות הרוגים אזרחים בעקבות הפצצות אוויריות קשות של הצבא הסורי שנערכו בצפון סוריה. דובר צבאי רשמי בסוריה מסר על הריגתם של יותר מ-80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו באזור לטקיה. כמו כן נמסר ממקור צבאי על השמדתה של תעלת-תופת באזור העיר החאלב שנחפרה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגוני הג'יהאד הפועלים בעיר. רוסיה ממשיכה להזרים ציוד צבאי ללטקיה – הכולל מטוסי קרב, טנקים וסוללות ארטילריה.  הצבא הרוסי מתכנן ליטול חלק פעיל בלחימה בסוריה אם מחוז לטקיה יהיה בסכנה. רוסיה גם מקימה מערך מודיעיני נגד ארגון "המדינה האסלאמית" לטובתו של אסד. נתניהו ייפגש עם פוטין במהלך היום במוסקבה.

קרבות בלטקיה - ספטמבר 2015

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של 122 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק. מרבית הרוגים היו במהלך היממה האחרונה באזור העיר בייג'י.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של 2 חברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה מזרח טורקיה במהלך היממה הקודמת. מקורות נוספים מסרו כי הפעילות הזו באה בעקבות חטיפתם של אזרחים בידי חברי המחתרת הכורדית הפועלת באזור.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות רפואיים בתימן מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של 11 בני-אדם נוספים בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו בעיקר באזור העיר צנעא. דובר רפואי בעיר צנעא מסר כי ביומיים האחרונים נהרגו בעיר צנעא יותר מ-40 בני-אדם.

אסלאם בתימן - צנעא ספטמבר 2015
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של 53 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה ב-15 מחוזות במקביל.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים בפעולה צבאית יזומה שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים באזור מחוז חייבאר ובצפון ווזיריסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בסומליה מסרו ב-20 בספטמבר2015 על הריגתם של 5 חיילים נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפעולים בדרום המדינה. עד כה נהרגו 12 חיילים סומלים ומ"האיחוד האפריקאי" בהתקפה שהחלה ב-19 בספטמבר 2015.
--
סודאן – דארפור: מקורות רשמיים בסודאן מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל דארפור במהלך היממה האחרונה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטית מוסלמית מארגון "בוקו חראם".
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-20 בספטמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שפעלו באזור הגבול המשותף עם בורקינה פאסו.
==

ד"ר יוחאי סלע
==
Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון
Tel Aviv - Ramat Aviv, Yehoshua Park


No comments: