Friday, September 4, 2015

טרור אסלאמי - 493 הרוגים ביממה האחרונה

321 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בקמרון בפיגוע אסלאמי;  20 חברי המחתרת הכורדית ו-4 חיילים נהרגו בטורקיה; 18 טרוריסטים מוסלמים ו-7 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 8 הרוגים בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו בקשמיר; הפרלמנט הלבנוני נכשל בפעם ה-28 בהצבעה על בחירותו של נשיא חדש;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, במצרים, בלבנון, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 493  הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-3 בספטמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו ברחבי המדינה. גורמים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דרעא, חומס, חאלב, אידליב, לטקיה ובמבואות הדרומיים של העיר דמשק. מקורות כורדיים מסרו על קרבות אחדים שפרצו בצפון-מזרח סוריה בין כוחותיהם לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקור תקשורתי סורי ממלכתי מסר שכוחות צבאיים מרוסיה החלו להילחם לצד כוחות של אסד נגד ארגוני הג'יהאד הפועלים צפונית למחוז לטקיה.  ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה קרא לפלסטינים לתמוך בארגון ולא בתנועת החמאס או ברשות הפלסטינית. המשורר הסורי "אדוניס" זכה בפרס-שלום בגרמניה – עניין המעורר מחלוקת רבה משום שאדוניס (עלי אחמד סעיד) לא גינה לחלוטין את מעשיו של אסד בסוריה. מקורות בלבנון מסרו שהפרלמנט הלבנוני נכשל בפעם ה-28 בהצבעה על בחירתו של נשיא חדש המוסכם על כל הצדדים.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-3 בספטמבר 2015 על הריגתם של 321 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ובהוצאות-להורג של ארגון "המדינה האסלאמית". גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-16 יישובים ברחבי עיראק. בין ההרוגים היו לפחות 14 חיילים, 9 אזרחים ו-8 חיילי הפשמרגה של האוטונומיה הכורדית. מקורות נוספים מסרו על הוצאתם-להורג של 112 בני-אדם בעיר מוסול בשל החשד לתכנון הפיכה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" השולט בעיר.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בטורקיה מסרו ב-3 בספטמבר 2015 על הריגתם של 20 מאנשי המחתרת הכורדית בפצצה אווירית שנערכה במזרח טורקיה. ההתקפה הזו באה לאחר הריגתם של 4 שוטרים בפיגוע קטלני שהתבצע בידי המחתרת הכורדית הפועלת באזור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 בספטמבר 2015 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של הפצצות אוויריות של הצבא האפגאני שנערכה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 שוטרים שהורעלו למוות בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 בספטמבר 2015 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים ברחבי פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לבצע פיגוע נגד כנסייה נוצרית.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-3 בספטמבר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים וכן על הריגתו של חייל הודי אחד בהיתקלות קטלנית שהייתה באזור חבל קשמיר ההודי במהלך היממה האחרונה.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקמרון מסרו ב-3 בספטמבר 2015 על הריגתם של 30 בני-אדם בפיגוע כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון קמרון. 100 בני-אדם נוספים נפצעו בפיגוע. חלקם באופן קשה מאוד – כפי שדיווחו מקורות רפואיים בקמרון.
==
ד"ר יוחאי סלע
==

Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון
Tel Aviv - Center. Rabin Square



No comments: