Sunday, September 13, 2015

טרור אסלאמי - 309 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 64 כורדים נהרגו בהפצצות טורקיות בצפון-עיראק; 51 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 47 הרוגים בעיראק; 16 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 9 הרוגים בניגריה; 6 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בדרום-סודאן: 4 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, בטורקיה, בתימן, בלוב, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 309 הרוגים ביממה האחרונה;
==

סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה ובלבנון מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו לאורך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות בלבנון מסרו על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בקרבות שהיו באזור העיירה זבדאני הנמצאת ליד הגבול הלבנוני – בין ההרוגים היו לפחות 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה. הצבא הסורי וארגון חיזבאללה המקבלים סיוע איראני, אינם מצלחים לכבוש עיירה שרובה הרוסה לחלוטין. מקורות אזרחיים בדמשק מסרו על הריגתם של 11 בני-אדם מירי של פצצות מרגמה. יותר מ-200 חיילים רוסים נמצאים כרגע על אדמת סוריה באזור העיר לטקיה. אוסטרליה תקפה אווירית בפעם הראשונה בסוריה מטרות של ארגון "המדינה האסלאמית". שר-החוץ הרוסי, לברוב, קרא לעולם לחמש את אסד.

Lavrov
Sergey Viktorovich Lavrov -  Russia
--
טורקיה – כורדים – עיראק: מקורות ביטחוניים בטורקיה ומקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של לפחות 64 כורדים בהפצצות קשות מאוד שנערכו בידי טורקיה בצפון-עיראק. 21 מטוסי-קרב השתתפו בהפצצה. יותר מ-80 פצצות הוטלו על יעדים כורדים בצפון-עיראק. גורם רשמי בטורקיה מסר שכל ההרוגים היו חבר המחתרת הכורדית. מקורות אחרים טענו שמרבית ההרוגים היו אזרחים כורדים. גורמים ביטחוניים נוספים בטורקיה מסרו כי הוסר המצור מעל העיירה הכורדית ציזרה הנמצאת ליד הגבול עם סוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של 47 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-5 יישובים ברחבי המדינה. בין ההרוגים היו 13 לוחמי הפשמרגה של האוטונומיה הכורדית בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של לפחות 16 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו 10 בני-משפחה אחת – כך על-פי מקורות רפואיים בתימן.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-12 בספטמבר 205 על הריגתם של 4 חיילים ושל 2 אזרחים בשני פיגועי טרור שהיו בצפון סיני. בין ההרוגים היו אישה וילד שנפגעו מפיצוץ של מכונית-תופת.
אפגניסטן – טרור טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של 51 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה ב-11 מחוזות ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות ביטחוניים בפקיסטן מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מפקיסטן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במזרח אפגניסטן. כל הרוגים היו חברים בארגון "הטליבאן הפקיסטני" שמצאו מסתור באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו 2 שוטרים, 3 טרוריסטים מוסלמים ואזרח אחד.
--
דרום-סודאן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות בין שתי מליציות חמושות הפועלות במרכז המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-12 בספטמבר 2015 על הריגתם של 9 בני-אדם נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים ארגון "בוקו חראם" שפעלו במחנה פליטים הנמצא בצפון-מזרח ניגריה. מקורות רשמיים בניגריה מסרו שכל אזור אגם צ'אד בניגריה שרוי בתוהו-ובוהו מוחלט לאור פעילותו של ארגון "בוקו חראם". אזור אגם צ'אד גובל  בניגריה, בצ'אד, בקמרון ובניז'ר
==

ד"ר יוחאי סלע
==

Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון
Tel Aviv - Ramat Aviv, Yehoshua Park

No comments: