Wednesday, September 16, 2015

טרור אסלאמי - 300 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 78 הרוגים בעיראק; 70 טרוריסטים מוסלמים, 5 אזרחים וחייל נהרגו באפגניסטן; 12 הרוגים בפקיסטן; 11 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו במצרים; 10 הרוגים בתימן; חייל נהרג בסעודיה; חייל נהרג בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;סה"כ 300 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-15 בספטמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. קרבות קשים עם עשרות הרוגים היו באזור העיר חאלב. גורמים רבים בסוריה ציינו שכמעט ולא נותרו מקומות בטוחים ברחבי המדינה. רוסיה ממשיכה להזרים ציוד צבאי ואזרחי לאזור לטקיה לקראת שהות ממושכת מאוד של הכוחות הרוסיים המסייעים למשטר הסורי. מדינות נוספות הצטרפו למקהלה האירופאית המדברת על הצורך להפציץ בסוריה מטרות של ארגון "המדינה האסלאמית". הונגריה סגרה לחלוטין את הגבול עם סרביה. ההתקפות על גרמניה בקרב מדינות האיחוד גוברות מיום ליום. גרמניה שיצרה את המשבר הנוכחי עם מדינות אירופה, הצהירה שהיא תעניש את המדינות שיסרבו לחלוקה צודקת של הפליטים בין המדינות החברות באיחוד. כרגיל בגרמניה, היא הבינה מאוחר שבעיית הפליטים גדולה עליה. כך למשל, למינכן הגיעו בשבוע האחרון יותר מ-63,000 פליטים ומהגרים. הרשויות בגרמניה הבינו שעל כל פליט שייקלט בגרמניה, הם יצטרכו לקלוט גם את בני-משפחתו. וכך, מספר הפליטים עלול לקפוץ ל-2 עד 3 מיליון בני-אדם במהלך שנת 2016.

הפגנות נגד מרקל בדרזדן
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-15 בספטמבר 2015 על הריגתם של 78 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-5 יישובים ברחבי עיראק. כמו כן נמסר על הריגתם של 30 בני-אדם בעיר מוסול בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחשד שהם תכננו הפיכה נגד הארגון. מקורות תקשורתיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים במחוז אל-אנבר במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-15 בספטמבר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בהפצצות של סעודיה שנערכו באזור העיר צנעא. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל סעודי מירי של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו מהגבול התימני.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים המסתמכים על מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-15 בספטמבר 2015 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היממה הקודמת. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל אחד בפעילות זו.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים ומקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-15 בספטמבר 2015 על הריגתם של 70 טרוריסטים מוסלמים, 5 אזרחים וחייל אחד בסדרה של פיגועי טרור ובפעולות צבאיות יזומות נגד ארגון הטליבאן שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 בספטמבר 2015 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו לפחות 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" שנפגעו במהלך ניסיון לתקוף נקודת-ביקורת צבאית.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-15 בספטמבר 2015 על הריגתו של חייל במהלך ניסיון לפרק מוקש שכנראה הוטמן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
==

ד"ר יוחאי סלע
==
Made in Israel - Summer 2015
חדשות המזרח התיכון
Tel Aviv - Ramat Aviv, Namir St.


No comments: