Monday, April 18, 2016

טרור אסלאמי - 201 הרוגים ביממה האחרונה

90 טרוריסטים מוסלמים ו-12 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 50 הרוגים בסוריה; 34 הרוגים בעיראק; 4 חיילים וטרוריסט מוסלמי נהרגו בתימן; 4 אזרחים נהרגו בסומליה; 3 שוטרים נהרגו בטורקיה; 2 הרוגים בפקיסטן בפיגוע התאבדות; שוטר נהרג בבחריין; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, במאלי, בקמרון, בסומליה, בסודאן, בתימן, בלוב, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 201 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-17 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הריגתם של 22 אזרחים שכנראה נפגעו בפעילות של הצבא הסורי נגד ארגוני המורדים הפועלים במחוז. דוברים נוספים מסרו על קרבות גם בין הכוחות-הכורדיים לבין ארגוני הג'יהאד הפועלים בחלקים את של העיר חאלב. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על טרוריסטים מוסלמים רבים שנהרגו בקרבות בין הצבא הסורי לבין ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור דיר אל-זור. עוד נמסר על קרבות עם נפגעים בצפון מחוז לטקיה ובמחוז דרעא. מפלגת הבעת' זכתה מרבית המושבים בבחירות שהיו לפרלמנט הסורי. נשיא צרת העורך ביקור בלבנון הבטיח להעביר כ-100 מיליון אירו עבור הטיפול בפליטים הסורים השוהים על אדמת לבנון. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו ב-17 באפריל 2016 על 9 התקפות אוויריות שנערכו נגד ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה ועל 17 התקפות נוספות בעיראק.

Syrian Army Repels New ISIS Attack in Deir Ez-Zor City
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-17 באפריל 2016 על הריגתם של 34 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים נוספים בהפצצות אוויריות שנערכו במחוז אל-אנבר במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-17 באפריל 2016 על הריגתם של 4 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" שפעל באזור העיר עדן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-17 באפריל 2016 על הריגתם של 90 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחיים באפגניסטן מסרו על הריגתם של 12 אזרחים – בהם 3 ילדים – בפעילות צבאית משותפת של הצבא האפגאני והצבא האמריקאי הפועל באפגניסטן שנערכה נגד ארגון "אל-קאעידה".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 באפריל 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע במסגרת מאבק בין שני ארגוני טרור יריבים הפועלים במחוז חייבאר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-17 באפריל 2016 על הריגתם של 4 אזרחים בפעילות צבאית יזומה של "האיחוד-האפריקאי" שנערכה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור מוגדישו.
--
בחריין – טרור: מקורות רשמיים בבחריין מסרו ב-17 באפריל 2016 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שכנראה הופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות רשמיים בטורקיה מסרו ב-17 באפריל 2016 על הריגתם של 3 שוטרים ועל פציעתם של 8 שוטרים נוספים בשלוש התקפות שנערכו בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: