Friday, April 22, 2016

טרור אסלאמי - 396 הרוגים ביממה האחרונה

165 הרוגים בעיראק; 130 הרוגים בסוריה; 41 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נהרגו בסומליה; 19 הרוגים בשתי התקפות טרור אסלאמית בניגריה; 8 פליטים סורים נהרגו מירי של חיילים טורקים; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בפיגוע שהיה בירושלים; נתניהו נפגש עם פוטין במוסקבה; 250 נערות הוצאו-להורג בעיראק בידי טרוריסטים מוסלמים; 25,000 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בהפצצות אמריקאיות בסוריה ובעיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 396 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-21 באפריל 2016 על הריגתם של 130 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים קשים ובהפצצות כבדות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. כ-70 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים שנפגעו בהפצצות כבדות של הצבא הסורי נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור דיר אל-זור. על-פי הדיווחים שנמסרו במהלך היממה האחרונה, נודע על הפצצות של הצבא הסורי על ריכוזי אוכלוסייה באזור חאלב, אידליב, חומס ודמשק, וכן גם בעיר הכורדית קמישלי. קרבות קרקעיים נוספים עם נפגעים היו בצפון מחוז לטקיה, בדרעא, בדיר אל-זור, בתדמור וביישובים אחדים במחוז חאלב ובמחוז אידליב. למרות התרחבות הקרבות בסוריה במהלך השבוע האחרון, נמסר מפי גורמים רשמיים באו"ם ששיחות השלום בין הצדדים יימשכו בימים הקרובים בג'נבה. בנימין נתניהו ערך ביקור במוסקבה במטרה להדק את התיאום הביטחוני בין שתי המדינות על רקע המשבר המתמשך בסוריה.

Syria-War Video - Qamishli

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-21 באפריל 2016 על הריגתם של 165 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה בעיקר בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. ארגונים לזכויות אדם מסרו על הוצאתן-להורג של 250 נערות בידי ארגון "המדינה האסלאמית" בשל סירובן לשמש שפחות-מין לאנשי הארגון. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של 25,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות שנערכו בעיראק ובסוריה במהלך 20 החודשים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 באפריל 2016 על הריגתם 41 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ומארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-21 באפריל 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור העיר קראצ'י.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים רשמיים בהודו מסרו ב-21 באפריל 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור בחבל קשמיר ההודי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים  בניגריה מסרו ב-21 באפריל 2016 על הריגתם של 11 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפעולים בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 בני-אדם הפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו במחנה פליטים בצפון ניגריה.
--
טורקיה – סוריה: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-21 באפריל 2016 על הריגתם של 8 פליטים סורים מירי של חיילים טורקים באזור הגבול המשותף עם סוריה. מקורות נוספים מסרו שהאירוע היה ביום ראשון האחרון ב- 17 באפריל 2016.
--
סומליה – טרור: מקורות ביטחוניים רשמיים בסומליה מסרו ב-21 באפריל 2016 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בקרבות שהיו במרכז סומליה בעקבות פעולה צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון.
--
ישראל – טרור: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-21 באפריל 2016 על מותו מפצעיו של טרוריסט מוסלמי שגרם לפיצוצו של מטען-חבלה באוטובוס נוסעים בירושלים ב-18 באפריל 2016. כ-20 בני-אדם נפצעו בפיגוע. מקורות נוספים מסרו כי בעקות הפיגוע נעצרה חוליית טרור של ארגון החמאס שפעלה ביו"ש.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: