Tuesday, April 19, 2016

טרור אסלאמי - 255 הרוגים ביממה האחרונה

102 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בדארפור; 18 לוחמים כורדים  ו-4 אזרחים נהרגו בטורקיה; 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 5 משת"פים הוצאו-להורג בעזה; 4 הרוגים בפיגוע ירי בסומליה; ארגונים אמריקאים עצמאיים דיווחו על הריגתם של 1.3 מיליון בני-אדם בידי הצבא האמריקאי מאז שנת 2001; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 255 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-18 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום קשה במיוחד בו נמסר על קריסתה המוחלטת של הפסקת-האש באזורים רבים ברחבי סוריה. ארגוני המורדים בסוריה מסרו שבשל כך הם פותחים במתקפות חדשות נגד יעדים של הצבא הסורי ושל יעדים הקשורים לממשל הנוכחי בסוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים כמעט בכל הערים המרכזיות של סוריה. מקורות תקשורתיים בכוויית שהסתמכו על מקורות דיפלומטים דיווחו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" בתאונה שנגרמה משימוש בנשק כימי בידי הצבא הסורי בשבוע שעבר. מקורות נוספים מסרו על קרבות לאורך רוב היממה האחרונה באזור דיר אל-זור, בדרעא, בירמוק, במחוז לטקיה, מחומס, בחלאב ומקומות נוספים.

Saudi Foreign Minister Slams Putin Russian Arms Responsible for Catastrophe in Syria
--

עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-18 באפריל 2016 על הריגתם של 102 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה בצפון עיראק. גורמים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על שליחתם של כ-200 חיילים אמריקאים נוספים לעיראק לסייע לצבא העיראקי לקראת המערכה על העיר מוסול.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 באפריל 2016 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז באלח בצפון אפגניסטן. עוד נמסר על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" במחוז קונדוז.
--
סודאן – דארפור; מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-18 באפריל 2016 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של קרבות שנערכו במהלך היממה אחרונה באזור חבל דארפור.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-18 באפריל 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע ירי שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-18 באפריל 2016 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם טוניסיה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-18 באפריל 2016 על הריגתם של 18 מאנשי המחתרת הכורדית בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של טורקיה שפעלו בדרום-מזרח המדינה. מקור צבאי מסר שההרוגים ניסו להימלט לסוריה. מקורות רשמיים נוספים מסרו על הריגתם של 4 אזרחים סורים מירי של רקטות שנורו לעבר יישוב טורקי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו מהאזור הסורי של הגבול.
--
ארה"ב – טרור: ארגונים עצמאיים בארה"ב פרסמו ב-30 במרס 2016 דו"ח המכיל 101 עמודים בו הם מאשימים את ארה"ב בהריגתם של 1.3 מיליון בני-אדם – רובם אזרחים – מאז שנת 2001 בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן. מחברי הדו"ח מסרו – את מה שידוע כבר שנים רבות – שגורמים רשמיים בארה"ב מטייחים בכוונת-תחילה את מספר ההרוגים הנגרמים בידי הכוחות-האמריקאים בפועלים ברחבי העולם. בנוגע למרבית האזרחים שחוסלו בידי האמריקאים, נמסר דיווח בהודעות הרשמיות ש"חוסלו טרוריסטים מוסלמים". עוד נמסר התקשורת האמריקאית שותפה לטיוח הזה.
--
עזה – טרור: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-18 באפריל 2016 על הוצאתם-להורג של 5 בני-אדם בחשד לריגול למען ישראל. 4 מההרוגים נתלו, והחמישי נורה למוות בידי חוליות המוות של ארגון החמאס.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: