Wednesday, April 13, 2016

טרור אסלאמי - 466 הרוגים ביממה האחרונה

230 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 44 הרוגים בניגריה; 30 לוחמים כורדים ו-6 חיילים נהרגו בטורקיה; 26 טרוריסטים מוסלמים ו-7 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 16 הרוגים בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בתימן; 3 הרוגים בקשמיר; 2 הרוגים בתאילנד בפיגוע טרור אסלאמי; טרוריסט מוסלמי פלסטיני נהרג בלבנון; חייל צרפתי נהרג במאלי; מאז תחילת חודש מרס 2016 נהרגו בטורקיה יותר מ-230 לוחמים כורדים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקמרון, בלבנון, בקשמיר, בפיליפינים, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 466 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו באזורים רבים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים בעיר חאלב מסרו על עשרות רבות של הרוגים בקרבות ובהפצצות במהלך היומיים האחרונים. דוברים צבאיים ברוסיה מסרו על הריגתם של 2 טייסים רוסים בהתרסקות מסוק שהיה במשימה מבצעית. גורמים צבאיים בסוריה מסרו על הפצצות שנערכו בידי טורקיה לעבר יעדים של ארגון "המדינה האסלאמית" הנמצאים בגבול המשותף עם סוריה. מקורות תקשורתיים באסיה מסרו שקיימת הבנה בין ישראל לרוסיה בנוגע לפתרונה של "שאלה הכורדית בסוריה". ארגון סורי מסרו על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך השבוע במחוז אדליב.

Senior terrorist killed in Syria's Idlib
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתם של 230 בני-אדם ביום נוסף של קרבות והפצצות אוויריות קשות שנערכו בעיקר בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר עדן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם בחילופי-אש שפרצו באזור העיר תעז. וכן, נמסר על הריגתם של 7 חיילים בקרבות עם מיליציות חמושות ב-11 באפריל 2016.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות צבאיים בצרפת מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתו של חייל צרפתי מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון מאלי. זהו החייל הצרפתי ה-5 שנהרג במאלי מאז שהחלה המעורבות הצבאית של צרפת במאלי בינואר 2013. כ-3,500 חיילים צרפתים שוהים על אדמת מאלי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתם של 26 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעילות צבאית יזומה שנערכת כבר ימים ארוכים במחוז קונדוז. כמו כן נמסר מפי גורם משטרתי על הריגתם של 7 שוטרים משמר-הגבול האפגאני מירי של שוטר אחר המזוהה עם ארגון "הטליבאן".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתם של 44 כפריים נוצרים בהתקפה של המיליציות האסלאמיות החמושות משבט הפולאני הפועלים במרכז ניגריה. מאות בני-אדם נרצחו בדרך זו בידי המיליציות הללו בחודשים האחרונים.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי פלסטיני בכיר מארגון בפת"ח מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר צידון.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתם של 30 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של 6 חיילים בסדרה של התקפות ופעולות צבאיות יוזמות שנערכו בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה. גורמים צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של יותר כ-230 לוחמים כורדים מאז תחילת חודש מרס 2016.
--
הודו  - טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של חיילים הודים במהלך הפגנה אלימה של מוסלמים המתגוררים בחבל קשמיר ההודי.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-12 באפריל 2016 על הריגתם של שוטר וילד בן 4 מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום-תאילנד.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: