Saturday, April 16, 2016

טרור אסלאמי - 269 הרוגים ביממה האחרונה

103 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 25 הרוגים בתימן; 11 הרוגים בקשמיר; 4 חיילים נהרגו בטורקיה; 3 הרוגים בסומליה; 3 הרוגים בסודאן בהפצצות אוויריות; 60,000 פליטים נוספים בצפון סוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, בלוב, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בתימן, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 269 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-15 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. דוברים ממשלתיים בסוריה מסרו שעיקר המאמץ היה באזור העיר חאלב, שם הצבא הסורי הצליח להרוס קווי הגנה של ארגוני הג'יהאד, וכן נמסר על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים גם בחומס, בדרעא, בדיר אל-זור, במחוז לטקיה ובקרבות קשים שהיו באזור ירמוק. ארגונים אזרחיים בסוריה מסרו על עשרות-אלפי פליטים נוספים שניסו להימלט לאזור הטורקי בשל הקרבות הקשים המתנהלים בצפון סוריה. גורמים נוספים מסרו כי בימים האחרונים כ-60,000 פליטים חדשים נאלצו להימלט מבתיהם בשל הקרבות.

Syria -Damascus - Syrian Army Repel the ISIS Attack

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-15 באפריל 2016 על הריגתם של 103 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-15 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזורים אחדים ברחבי תימן. מקורות נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור העיר צנעא. מקורות רשמיים בצנעא מסרו גם על הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היומיים האחרונים.
--
אפגניסטן – טרור – ארגון המדינה-האסלאמית: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-15 באפריל 2016 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית אווירית שנערה במחוז ננגרהאר.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-15 באפריל 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה.
--
סודאן – קורדופאן: מקורות תקשורתיים בקורדופאן מסרו ב-15 באפריל 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם בהפצצות אוויריות של סודאן האסלאמית של ממשלת חרטום. גורמים נוספים מסרו שההפצצות האוויריות נמשכו לאורך כל השבוע האחרון.
--
הודו – טרור – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-15 באפריל 2016 על הריגתם של 11 בני-אדם מירי של שוטרים הודים במהלך סדרה של הפגנות מחאה אלימות של מוסלמים שפרצו בחבל קשמיר במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-15 באפריל 2016 על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי אנשי מחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: