Friday, April 29, 2016

טרור אסלאמי - 511 הרוגים ביממה האחרונה

311 הרוגים בעיראק; 130 הרוגים בסוריה; 35 טרוריסטים מוסלמים, 7 שוטרים ו-5 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 3 שוטרים נהרגו במצרים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג באלג'יריה; שוטר נהרג בטורקיה; חייל נהרג בתאילנד בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בלוב, בניגריה, בדרום-סודאן, בפיליפינים, במאלי, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 511 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים בסוריה מסרו שיותר ממחצית מההרוגים היו אזרחים שנפגעו בהפצצות אוויריות קשות של הצבא הסורי שנערכו באזור העיר חאלב, וכן מירי של צלפים חברי ארגוני הג'יהאד הפועלים באזור חאלב ובמחוז אידליב.  מקורות נוספים מסרו ש-48 השעות האחרונות היו הקשות ביותר בשבועות האחרונים בשל הפצצות קטלניות שנערכו בעיר חאלב בידי הצבא הסורי. בין היעדים שנפגעו היה בית-חולים מקומי בעיר. תושבים מקומיים הגדירו את המעשים האלה כ"טבח מכוון". דוברים צבאיים בלבנון מסרו על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים בפשיטה צבאית נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור הסורי של הגבול המשותף. גם בטורקיה נמסרה הודעה על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים בהפצצות שנערכו בסוריה נגד ארגון "המדינה האסלאמית".

Dozens killed in wave of air strikes in Syria’s Aleppo

--
עיראק מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתם של 311 בני-אדם סדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בעיקר באזור העיר מוסול. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על התקדמות ניכרת של הצבא העיראקי באזור העיר מוסול בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחים בפלוג'ה מסרו על הריגתם של כ-20 אזרחים בהפצצות אוויריות של הצבא העיראקי.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתם של לפחות 15 בני-אדם בסדרה של התקפות שנערכו במהלך היממה האחרונה במקומות אחדים ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים, 7 שוטרים ושל 5 אזרחים בסדרה ארוכה של קרבות ובפיגועי-טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה. מרבית הנפגעים הי באזור מחוז פריאב בקרבות בין הצבא האפגאני לבין ארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים במהלך פעולה צבאית יזומה שנערכה נגד אחד מארגוני הטרור אסלאמיים הפועלים בצפון פקיסטן.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי המזוהה עם ארגון "אל-קאעידה" בפעולה צבאית יזומה שנערכה באזור העיר ביג'איה הנמצאת בצפון-מזרח אלג'יריה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתם של 3 שוטרים ועל פציעתם של 8 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
--
טורקיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתו של שוטר בהיתקלות עם אנשי המחרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
תאילנד – טרור: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-28 באפריל 2016 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור הגבול המשותף עם מלזיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: