Wednesday, April 27, 2016

טרור אסלאמי - 397 הרוגים ביממה האחרונה

159 הרוגים בעיראק; 140 הרוגים בסוריה; 48 הרוגים בניגריה; 20 טרוריסטים מוסלמים ו-8 חיילים נהרגו בסומליה; 8 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 3 חיילים נהרגו בסעודיה; 3 הרוגים בתאילנד בפיגוע אסלאמי; אזרח קנדי הוצא-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים היו בתימן, בקשמיר, בתאילנד, בלוב, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 397 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים וממשלתיים בסוריה מסרו ב-26 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו באזורים רבים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים ממשלתיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 100 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בעקבות קרבות קרקעיים מוצלחים שנערכו באזור מחוז חאלב ובמחוז אידליב. דוברים אזרחיים בעיר חאלב מסרו על הריגתם של 5 עובדי סיוע שנפגעו כנראה מהפצצה אווירית של הצבא הסורי שנערכה על יעדים ארגוני המורדים הפועלים במרחב.

Turkey Attacks ISIS in Northern Syria
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 באפריל 2016 על הריגתם של 159 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-26 באפריל 2016 על הריגתם של 3 חיילים בהיתקלות שהייתה באזור הגבול המשותף עם תימן במהלך ניסיון לבצע חדירה לתוך השטח הסעודי.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-26 באפריל 2016 על הריגתם של 3 מפקדים בכירים בארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז אביאן שבתימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 באפריל 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "הטליבאן" בידי מחבל-מתאבד שהפעיל את מטענו בטעות. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שפעלו במערב אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-26 באפריל 2016 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בקרבות קשים שנערכו בדרום סומליה במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על בסיס צבאי הנמצא בדרום סומליה. ארגון "המדינה האסלאמית" מתחיל להתבסס בסומליה.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-26 באפריל 2016 על הריגתם של לפחות 48 בני-אדם בסדרה של קרבות בין מיליציות אסלאמיות חמושות לבין כפריים המתגוררים בדרום ניגריה. מקורות נוספים מסרו על עשרות התקפות כאלה בכל שבוע הגורמים להרג רב, להרס רב ולבריחתם של תושבים מקומיים.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-26 באפריל 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד. ההתקפה נערכה לפני כינוסה של ועידה נוספת בין ארגוני הטרור האסלאמיים לבין נציגי הממשלה התאילנדית.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים ובקנדה מסרו ב-26 באפריל 2015 על הוצאתו להרוג של בן-ערובה קנדי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: