Monday, April 4, 2016

טרור אסלאמי - 299 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 27 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה;  10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 2 מאבטחים נהרגו בלוב; 252 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצפון-ווזיריסטן בחודשיים האחרונים; ארגונים סורים מסרו על הריגתם של 841 אזרחים בחודש מרס 2016; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסומליה, בסודאן, בתימן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;  סה"כ 299 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-3 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. בין ההרוגים היו עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", חיילים סורים, אזרחים וכן טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה". מקורות נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" בקרבות שהיו נגד ארגון "אל-קאעידה" ו"ג'בהת אל-נוסרה". דובר צבאי ברוסיה מסר על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, בסדרה ארוכה מאוד של הפצצות אוויריות שנערכו במזרח סוריה – בעיקר באזור דיר אל-זור. דובר ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בסוריה חוסל, יחד עם 20 נוספים, בפעולה אווירית אמריקאית. קרבות נוספים עם נפגעים היו בצפון מחוז לטקיה, דרעא, דמשק, חומס, חאלב, וכן כנראה גם בהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר אל-ראקה במהלך היממה האחרונה. ארגונים סורים מסרו כי בחודש מרס 2016 נהרגו ברחבי סוריה 841 אזרחים בידי כל הכוחות-הצבאיים והארגונים הפועלים בסוריה. – מתוך 2,658 הרוגים שהיו בסה"כ בחודש זה.

Alawite leaders distance themselves from Assad reports

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-3 באפריל 2016 על הריגתם של 150 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק. דובר רשמי בעיראק מסר שמחוז אל-אנבר הוכרז כאזור מוכה אסון.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-3 באפריל 2016 על הריגתם של 27 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה ב-48 השעות האחרונות. בתחילה נמסר על 12 הרוגים, אולם לאחר שעות אחדות מסר דובר צבאי בכיר בטורקיה על הריגתם של 27 לוחמים מהמחתרת-הכורדית הפועלת באזור.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-3 באפריל 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-3 באפריל 2016 על הריגתם של 2 מאבטחים שהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שתקפו מתקן אנרגיה הנמצא באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 באפריל 2016 על הריגתם 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בדרה של פעולות צבאיות שנערכו באזורים אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-3 באפריל 2016 על הריגתם של 252 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית שנערכה בחודשיים האחרונים באזור צפון ווזיריסטן.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: