Thursday, April 28, 2016

טרור אסלאמי - 243 הרוגים ביממה האחרונה

94 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 34 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 27 חיילים נהרגו בתימן; 13 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 3 הרוגים בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 2 הרוגים בחבל דארפור; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באזור ירושלים; בפיגוע התאבדות בטורקיה נהרגה טרוריסטית מוסלמית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בסודאן, בקשמיר, במצרים, בטורקיה, בסומליה, בלבנון, בלוב, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 243 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-27 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה ארוכה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. דוברים מקומיים מסרו על קרבות עם נפגעים בחומס, בחאלב, באזור דמשק, בדיר אל-זור, בדרעא, במחוז אידליב, באזורי הגבול המשותפים עם טורקיה וכן באזור הגבול המשותף עם לבנון. גורמים באופוזיציה הסורית שוב מאשימים את המשטר בקריסתה של הפסקת-האש.

Aleppo Rescue workers killed in Syria strikes
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 באפריל 2016 על הריגתם של 94 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-27 באפריל 2016 כי בקרבות שהיו במהלך כיבושה של העיר מוקאלה  מידי ארגון "אל-קאעידה" נהרגו במהלך הימים האחרונים 27 חיילים של ממשלת עדן הפועלת במסגרת הקואליציה הסעודית.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 באפריל 2016 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים בקרבות בין ארגון "הטליבאן" לבין ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור מחוז ננגרהאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז קונדוז.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 באפריל 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז בלוצ'יסטן.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-27 באפריל 2016 על הריגתן של 2 נשים מירי של רקטה שנורתה לעבר ביתו של המושל המקומי בידי טרוריסטים מקומיים.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 באפריל 2016 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בשתי תקריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-27 באפריל 2016 על הריגתם של 13 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה הקודמת בדרום-מזרח טורקיה. כמו כן נמסר מפי גורמים רשמיים על בטורקיה על פציעתם של 13 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטית מוסלמית שפעלה בעיר בורסה.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-27 באפריל 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים – אח ואחות – בעקבות ניסיון לבצע פיגוע נגד כוחותינו הפועלים באזור מחסום קלנדיה. לא היו נפגעים לכוחותינו.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: