Wednesday, April 6, 2016

טרור אסלאמי - 432 הרוגים ביממה האחרונה

303 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 8 טרוריסטים מוסלמים ו-6 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 2 הרוגים בפקיסטן; איש-ביטחון נהרג בלוב; חייל נהרג בטורקיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בלבנון; 220 חיילים איראנים נהרגו בסוריה מאז אוקטובר 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו באזרבייג'ן, בלוב, בסומליה, במאלי, בסודאן, במצרים, בניגריה, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 432 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. גורמים אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו על התקפה מאורגנת היטב של ארגון "המדינה האסלאמית" שנערכה באזור דיר אל-זור בו שוכן בסיס צבאי של חיל-האוויר סורי. דוברים נוספים מסרו על הריגתם של חיילים סורים רבים ופציעתם של נוספים בעקבות הקרב. ארגונים סורים מסרו על הוצאתם-להורג של 15 טרוריסטים מוסלמים בידי חבריהם מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור מחוז אידליב. מקורות אזרחיים מסרו על הריגתם של יותר מ-14 אזרחים בהפצצות שהיו באזור העיר חאלב במהלך היממה האחרונה. מקורות באיראן מסרו על הריגתם של 220 חיילים איראנים בקרבות בסוריה מאז חודש אוקטובר 2015.  מקורות בחיזבאללה מסרו על הריגתם של 2 מפקדים בכירים בארגון בקרבות שהיו בצפון סוריה במהלך השבוע האחרון. ארגונים אזרחיים סורים מסרו על הפלתו של מטוס-קרב סורי ותפיסתו של הטייס באזור העיר חאלב בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה".

Syria War video - 5 April 2016

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתם של 303 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור קטלניים ובקרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-17 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו חיילים ואזרחים רבים שנפגעו בסדרה של פיגועי-התאבדות.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתם של 30 בני-אדם בהפצצה אווירית של סעודיה שנערכה באזור סעדה הנמצא בצפון תימן ליד הגבול עם סעודיה. מקורות שיעים נוספים מסרו שמרבית ההרוגים היו אזרחים.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתו של איש- ביטחון התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנערכה במחוז אל-ג'ופרה.
--
אפגניסטן – טרור – ארגון המדינה-האסלאמית: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ברכבת נוסעים בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז בלוצ'יסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעולה צבאית יזומה של "האיחוד-האפריקאי" שפעל בדרום סומליה.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם טוניסיה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתו של חייל מירי של אנשי המחתרת הכורדית שפעלו בדרום-מזרח טורקיה. דובר צבאי בטורקיה מסר על קרבות רבים באזור וכן על הרחבתו של העוצר שהוטל על יישובים כורדים נוספים. מקורות צבאיים נוספים בטורקיה מסרו על הפצצות אוויריות נוספות שנערכו נגד יעדים כורדים בצפון-עיראק.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים שיעים בלבנון מסרו ב-5 באפריל 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שנערכו בגבול המזרחי של לבנון עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: