Thursday, April 7, 2016

טרור אסלאמי - 345 הרוגים ביממה האחרונה

200 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 31 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן", 29 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ואזרח נהרגו באפגניסטן; 18 לוחמים כורדים ו-4 אזרחים נהרגו בטורקיה; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים בסעודיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; 138,000 פליטים חדשים בדארפור מאז תחילת 2016; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, בלוב, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 345 הרוגים ביממה האחרונה; 
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה באזורים רבים ברחבי סוריה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים באזור העיר חאלב, בחומס, בצפון מחוז לטקיה, בדיר אל-זור, בדרעא ובאזורים בהם שולטים הכוחות הכורדיים בצפון סוריה. דוברים ממשלתיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים בחומס, בדרעא ובדיר אל-זור. מקורות נוספים בסוריה מסרו על התקפה רחבת-היקף של ארגון "המדינה האסלאמית" באזור דמשק בה נהרגו לפחות 12 חיילים סורים. דוברים כורדיים מסרו כי בהתקפה על הרובע הכורדי באזור חאלב שנערכה ב-5 באפריל 2015, נהרגו 18 אזרחים ו-כ-100 נוספים נפצעו מירי של מרגמות שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה".

Syria: 18 killed in Kurdish district of Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתם של 200 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק ממהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בעיראק מסרו על התנגדות עזה של אנשי ארגון "המדינה האסלאמית, הפועלים באזור העיירה היט.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז אורוזגאן. כמו כן נמסר על הריגתו של אזרח אחד בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי מארגון "הטליבאן" שפעל באזור העיר קנדהאר. פקיד בכיר במחוז ננגרהאר מסר על הריגתם של 29 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה הנערכת ברחבי המחוז.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר לאהור. דובר נוסף מסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור לאהור.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתם של 18 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה. מקורות כורדיים בטורקיה מסרו על הריגתם של 4 אזרחים בהפצצה טורקית שנערכה בעיירה סילופי בדרום-מזרח טורקיה.
--
סודאן – דארפור: מקורות רשמיים באו"ם מסרו ב-6 באפריל 2016 כי מאז תחילת שנת 2016, נוספו 138,000 פליטים חדשים באזור חבל דארפור בעקבות התקפות של מוסלמים נגד תושבים מקומיים המתגוררים בחבל. מאז שנת 2003, נהרגו באזור זה בלבד יותר מ-300,000 בני-אדם, וכן יותר מ-2,6 מיליון בני-אדם נוספים הפכו לפליטים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם בהפגזה של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור הגבול המשותף עם תימן.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-6 באפריל 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: