Thursday, April 14, 2016

טרור אסלאמי - 209 הרוגים ביממה האחרונה

96 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 22 טרוריסטים מוסלמים ו-12 נוצרים נהרגו בניגריה; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בסומליה; 10 הרוגים באפגניסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 חיילים צרפתים נוספים נהרגו במאלי; 2 עובדי סיוע נהרגו בדרום-סודאן;  מאבטח נהרג בלוב בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, במאלי, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 209 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-13 באפריל 2016 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהתבצעו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. דוברים נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים באזור העיר חאלב, חומס, דרעא, דיר אל-זור, בצפון מחוז לטקיה באזורים נוספים. מקורות באיראן מסרו שיועצים איראנים סייעו למשטר הסורי לחסל יותר מ-200 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות בלבנון מסרו על הריגתם של עשרות חיילים איראנים וטרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" בקרבות שהיו בימים האחרונים באזור העיר חאלב - מקורות נוספים מסרו על כ-100 הרוגים בארבעת הימים האחרונים. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על ירי של רקטות שנורו פעם נוספת מסוריה לעבר יישובים בטורקיה הנמצאים ליד הגבול המשותף. אתמול נערכו בחירות לפרלמנט הסורי רק באזורים בהם שולט המשטר העלווי.

Battles for Syria - Aleppo
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-13 באפריל 2016 על הריגתם של 96 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-13 באפריל 2016 על הריגתו של מאבטח ועל פציעתם של 4 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר מסרטה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים לא רשמיים באפגניסטן מסרו ב-13 באפריל 2016 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של תקריות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר שארגון "הטליבאן" החל את "מתקפת האביב" שלו על יעדים שונים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות משטרתיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-13 באפריל 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור העיר קראצ'י.
--
סומליה – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-13 באפריל 2016 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום סומליה.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-13 באפריל 2016 על הריגתם של 2 עובדי סיוע אזרחיים שנהרגו מירי של מארב שהתבצע בידי טרוריסטים מקומיים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי – קמרון: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-13 באפריל 2016 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה בשיתוף עם הצבא הקמרוני. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 נוצרים נוספים בהתקפה של אנשי המיליציות השבטיות האסלאמיות החמושות הפועלות במערב ניגריה.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות צבאיים רשמיים מסרו ב-13 באפריל על הריגתם של 2 חיילים צרפתים נוספים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון מאלי. בכך הגיע מספר החיילים הצרפתים שנהרגו ביממה האחרונה ל-3. מאז ינואר 2013 נהרגו במאלי 7 חיילים צרפתים.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: