Wednesday, November 9, 2011

11 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בסוריה; 4 הרוגים בסומלילנד; 3 רופאים הינדים ואזרח נהרגו בפקיסטן; 2 הרוגים בעיראק; טיל קסאם נורה לעבר ישראל;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 בנובמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של אנשי כוחות-הביטחון לעבר מפגינים שיצאו למחות באזור העיר אל-חמה נגד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מקור נוסף ציין כי הפעילות הצבאית של המשטר הסורי הייתה פעולת-גומלין על הרג חיילים סורים בידי חמושים שפעלו בעיר אל-חמה. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 חיילים סורים במארב שטמנו להם "חיילי סוריה החופשית" הפועל במחוז אידליב נגד כוחות-הביטחון הנאמנים לנשיא בשאר אל-אסד. מקורות באו"ם ציינו כי מאז החלה ההתקוממות העממית נגד הנשיא אסד, נהרגו יותר מ-3,500 בני-אדם מירי של אנשי כוחות הביטחון. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של 1,150 אנשי כוחות-הביטחון מאז החלה ההתקוממות נגד המשטר. מקורות ביטחוניים בלבנון מסרו ב-8 בנובמבר 2011 על מעורבותו של ארגון חיזבאללה בחטיפתם של מתנגדי המשטר הסורי המתגוררים בלבנון.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2011 על הריגתם של 3 רופאים הינדים ואזרח מוסלמי מירי של מוסלמי בעקבות הבאתה של רקדנית מוסלמית לעיירה השוכנת צפונית לעיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 בנובמבר 2011 על הריגתם של 2 שוטרים ועל פציעתם של אזרחים נוספים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון עיראק.
--
סומליה – סומלילנד – טרור: מקורות תקשורתיים במחוז האוטונומי סומלילנד מסרו ב-8 בנובמבר 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם בהיתקלות בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מוסלמים חברי מיליציה מקומית.
--
ישראל – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-8 בנובמבר 2011 על ירי של טיל לעבר ישראל שנחת באזור שער הנגב שנורה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. לא היו נפגעים באירוע. צה"ל הגיב בתקיפה של יעדי טרור הנמצאים ברצועת-עזה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: