Monday, November 21, 2011

11 הרוגים נוספים בסוריה; 11 הרוגים במצרים; 10 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בעיראק; 3 הרוגים בפקיסטן; קולונל נהרג בתימן; עובד סיוע נהרג בסומליה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים המקורבים לאופוזיציה הסורית מסרו ב-20 בנובמבר 2011 על ירי של טיל אר.פי.גי. לעבר מטה מפלגת הבעת' הסורית הנמצא בדמשק. מקורות נוספים הקשורים לאופוזיציה הסורית הנמצאים בלבנון ובקפריסין מסרו ב-20 בנובמבר 2011 כי במהלך יום אתמול נהרגו לפחות 20 בני-אדם מירי של אנשי כוחות-הביטחון של סוריה שפעלו נגד מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו העלווי של בשאר אל-אסד. מקורות בליגה-הערבית מסרו ב-20 בנובמבר 2011 כי הם דוחים את ניסיונותיה של סוריה להפחית את מספר המשקיפים שיגיעו לסוריה על-מנת לפקח על הנעשה במדינה לאור ההתפתחויות האלימות של השבועות האחרונים. מקורות באופוזיציה הסורית הנסמכים גם על מקורות מהימנים בתוך סוריה מסרו כי במהלך היממה האחרונה נערכו עשרות עימותים אלימים בין תושבים לבין כוחות-הביטחון שפעלו בכל רחבי סוריה. דיווחים על עימותים אלימים היו בעיר חומס, אל-חמה, דיר אל-זור, דרעא ובכל מחוז אירביד.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-20 בנובמבר 2011 על הריגתם של 11 בני-אדם נוספים בעימותים אלימים שפרצו בין מפגינים לכוחות הצבא בכיכר אל-תחריר שבקהיר. באירועים של ה-19 בנובמבר התברר כי נהרג אדם אחד ולא שנים כפי שנמסר בדיווח הקודם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 בנובמבר 2011 על הריגתם של 10 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך התקפה צבאית יזומה שנערכה במחוז נוריסטאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 בנובמבר 2011 על הריגתם של לפחות 3 בני-אדם בשלושה אירועי טרור שהיו ברחבי פקיסטן ממהלך היממה האחרונה. באחד מהמקרים נהרגו לפחות 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור – ארה"ב: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-20 בנובמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של חיילים אמריקאים בעת פיצות של מטען-חבלה שהופעל נגד רכב של חיילים אמריקאים. כמו כן מקורות צבאיים מסרו ב-20 בנובמבר 2011 כי ביום קדום לכן נהרגו 5 שוטרים ו-3 פעילי טרור מוסלמים במהלך התקפה שנערכה על נקודת ביקורת משטרתית הנמצאת במחוז ראמדי.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-20 בנובמבר 2011 על הריגתו של קולונל בצבא התימני מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום תימן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-20 בנובמבר 2011 על הריגתו של עובד סיוע מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים במרכז סומליה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


3 comments:

Anonymous said...

In point, you do not have to have to go to your auto dealer to have an oil adjust.
The most we attained was five PIDs of 17 offered.

my site ... equus code scanner

Anonymous said...

The flex waistband demands a load of buyers.

Review my site: site.rhocraft.net

Anonymous said...

There is completely no hassle; there are no other factors to do aside from placing it around your waist.


My web site - flex belt Coupon