Friday, November 11, 2011

21 הרוגים בסוריה; 12 הרוגים בדרום-סודאן; 7 הרוגים בתימן; 4 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בסומליה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; 14 הרוגים בניז'ר;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות בתוך סוריה עצמה מסרו ב-10 בנובמבר 2011 על הריגתם של 15 אזרחים ו-6 חיילים בעימותים אלימים שפרצו בין אנשי כוחות-הביטחון לבין מפגינים והיתקלויות עם חוליות חמושות שפרשו מהצבא הסורי. מקורות צבאיים מסרו כי הוכרזה כוננות צבאית מוגברת לקראת תפילות יום השישי של 11 בנובמבר 2011.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 בנובמבר 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם – 3 שוטרים וטרוריסט - בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במזרח אפגניסטן.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 בנובמבר 2011 על הריגתו של חייל נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
תימן – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-10 בנובמבר 2011 על הריגתם של 7 בני-אדם: צעיר נהרג מירי של מורדים חמושים הפועלים נגד הנשיא עלי עבדאללה סאלח; 2 עריקים מהצבא התימני נהרגו בהיתקלות עם חיילי הממשלה המרכזית; 2 פעילי טרור מוסלמים נהרגו מירי של חיילים תימנים הפועלים בדרום המדינה; 2 שוטרים נהרגו מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-10 בנובמבר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו. מקורות נוספים ציינו כי אחד מההרוגים היה חבר-פרלמנט סומלי.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-10 בנובמבר 2011 על הריגתם של 12 בני-אדם בהפצצה של ממשלת חרטום האסלאמית על מחנה פליטים הנמצא בדרום-סודאן. ממשלת חרטום האסלאמית של עומר אל-באשיר מפעילה ארגוני טרור מוסלמים הפועלים נגד דרום-סדואן.
--
ניז'ר – טרור והברחות: מקורות צבאיים בניז'ר מסרו ב-10 בנובמבר 2011 על הריגתם של 13 פעילי טרור וחייל ניז'רי בהיתקלות שנערכה בין כוחות הצבא לבין פעילי טרור שעסקו בהברחות נשק מלוב לפעילי טרור מארגון אל-קאעידה הפעולים בצפון-אפריקה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: