Saturday, August 8, 2015

100 הרוגים בסוריה; 62 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 8 הרוגים במאלי בהתקפת טרור; 7 כורדים נהרגו בעיראק בהפצצה טורקית; 5 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים בטורקיה;  2 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו בקשמיר; 2 חיילים נהרגו בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; שופט ואזרח נהרגו בלוב; חייל נהרג בסעודיה; 9 טרוריסטים מוסלמים נעצרו במקדוניה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בתאילנד, בקווקז, בסודאן, בקמרון, בצ'אד, בתימן, בניגריה, בקשמיר, במאלי, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 251 הרוגים ביממה האחרונה;
==
טרור – מקדוניה: מקורות רשמיים במקדוניה מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על מעצרם של 9 טרוריסטים מוסלמים שהתכוונו להצטרף לארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בסוריה. מקורות נוספים מסרו על כ-130 טרוריסטים ממקדוניה הנמצאים כרגע בסוריה שהצטרפו לארגון.
--
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות והתקפות אוויריות שהתבצעו בידי הצבא הסורי, ארה"ב וחיל-האוויר הטורקי. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות מקומיים מסרו על חטיפתם של כ-250 נוצרים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור עיר חומס. ארגון סורי לזכויות-אדם הפועל בבריטניה מסר ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 11,964 ילדים מאז שהחלה מלחמת האזרחים בחודש מרס 2011.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 62 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דובר צבאי רשמי בעיראק מסר על קרבות עם נפגעים בעשרה יישובים בצפון עיראק. עוד נמסר על הוצאתן-להרוג של 19 נשים בעיר מוסול לאחר סירובן ליטול חלק ב"ג'יהאד המיני" לטובת הפסיכופטים הפועלים במסגרת ארגון "המדינה האסלאמית" השולט בעיר.
--
תימן – מלחמת אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הצלחתו של ארגון "אל-קאעידה" לכבוש 3 עיירות ליד העיר עדן בשעה שכוחות הביטחון של תימן היו עסוקים במלחמה נגד השיעים באזור. מקור מקומי (לא צבאי) מסר על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על שחרורה של חטופה מצרפת לאחר חמישה חודשים שהייתה בשבי של ארגון שבטי סוני. כוחות-הביטחון של תימן מסרו שהם הצליחו לשחרר את הבסיס הצבאי האחרון שהיה בידי המיליציות השיעיות. מקורות צבאיים בסעודיה מסרו על הריגתו של חייל נוסף מירי של פצצות מרגמה שנורו מהשטח התימני.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתו של שופט לאחר חטיפתו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הריגתו של אזרח אחד בפיגועי ירי שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור רפיח במהלך היממה הקודמת. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מתנועת "האחים המוסלמים" במהלך פעילות צבאית יוזמה שנערכה באזור פיום.
--
טורקיה – כרודים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 3 כורדים בעימותים אלימים עם כוחות-הביטחון של טורקיה הפועלים במזרח המדינה. מקור כורדי בעיראק מסר על הריגתם של 7 בני-אדם בהפצצות אוויריות של טורקיה שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 20 בני-אדם ועל פציעתם של כ-240 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר קאבול. רבים מהנפגעים היו נשים וילדים.  עוד נמסר על הריגתם של 20 שוטרים בפיגוע התאבדות שהתבצע  שעות אחדות לאחר מכן באקדמיה לשוטרים הנמצאת באזור העיר קאבול.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים מאלי מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 8 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שתקפו בית מלון במרכז מאלי. כמו כן נמסר על חטיפתם של 3 טייסים רוסים ששהו בבית-המלון.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים וחייל הודי אחד בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-7 באוגוסט 2015 על הריגתם של 2 חיילים בדרום המדינה מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" המזוהה עם ארגון "אל-קאעידה".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: