Thursday, August 13, 2015

156 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 98 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקמרון; 8 הרוגים בפקיסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 4 בני-ערובה חוסלו באפגניסטן; בן-ערובה קרואטי הוצא-להורג במצרים; בן-ערובה חוסל בידי טרוריסטים מוסלמים בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בטורקיה, בסומליה, במצרים, בלבנון, בניגריה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 407 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הריגתם של 100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהתקפות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו לאורך כל היממה האחרונה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 50 בני-אדם שנפגעו בהפצצות אוויריות קשות של הצבא הסורי. עוד נמסר על עשרות הרוגים באזור העיר דמשק. מקורות מקומיים נוספים מסרו על עשרות רבות של הרוגים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה". עוד השקעה אמריקאית במזרח-התיכון ירדה לטמיון – מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו שבמסגרת הפרויקט האמריקאי שנועד לאמן כוחות סורים מיוחדים כדי להילחם בארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה נותרו רק 2 לוחמים. כל השאר ברחו, נהרגו או נשבו.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הריגתם של 156 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות קשים היו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. גורמים צבאיים מסרו כי ההוצאות-להורג בעיר מוסול נמשכות. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות קשים עם נפגעים רבים ב-10 יישובים ברחבי עיראק. כמו כן נמסר על הריגתם של 14 חיילים עיראקים במארב שטמנו להם טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז אל-אנבר.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שהתבצע בדרום תימן במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים באיחוד-האפריקאי מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הריגתם של 98 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" במבצע צבאי רחב-היקף שנעשה בשיתוף עם הצבא הסומלי במסגרת פעילות יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הוצאתו-להורג של בן-ערובה קרואטי שהיה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני. הארגון פרסם במהלך היום צילומים של ההוצאה-להורג. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים רשמיים במצרים על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני שעות אחדות לפני שפורסם על הוצאתו-להורג של בן-הערובה הקרואטי.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים ערביים המזוהים עם איראן מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במהלך היממה הקודמת.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של 4 פיגועים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו לפחות 2 טרוריסטים מוסלמים שנפגעו מירי של אנשי כוחות-הביטחון. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 שוטרים בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בקמרון מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים רשמיים ברוסיה מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז במהלך היממה האחרונה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים במסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הוצאתו-להורג של בן ערובה שהיה בשבי בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים. הארגון מזוהה בשנה האחרונה עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-12 באוגוסט 2015 על הוצאתם-להורג של 4 בני-ערובה שנישבו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: