Sunday, August 16, 2015

170 הרוגים בלוב; 100 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 3 בני-אדם נהרגו באפגניסטן; כהן-דת מוסלמי נהרג במאלי; אישה נהרג בקשמיר הפקיסטנית;  טרוריסט מוסלמי נהרג בשומרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בתימן, במצרים, בסומליה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 356 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו באזורים אחדים ברחבי סוריה למרות ההכרזה על הפסקת-האש בין כוחות-הביטחון לבין המורדים. דוברים מקומיים מסרו גם על קרבות עם נפגעים רבים בין ארגוני הג'יהאד הפועלים בסוריה.
--
טורקיה – כורדים – סוריה: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של חיילים טורקים בעת ניסיון לחצות את הגבול בין שתי המדינות.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתם של 100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה בצפון עיראק. מקור צבאי בעיראקי מסרו על קרבות קשים מאוד עם נפגעים רבים באזור העיר בייג'י.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתם של 30 בני-אדם לפחות בסדרה אורכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במוקדים אחדים ברחבי המדינה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות דיפלומטיים לוביים מסרו לתקשורת הבינלאומית ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתם של יותר מ-170 בני-אדם בקרבות קשים בין שני ארגוני טרור ג'יהאדיסטים הפועלים באזור העיר סירט. גורם דיפלומטי לוב תיאר את האירועים בעיר סירט כ"טבח".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתם של 3 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתו של אימאם מוסלמי מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" הפועלים במרכז מאלי.
--
הודו – קשמיר – פקיסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתה של אישה בהפגזה של הצבא ההודי על יעדים בתוך קשמיר הפקיסטנית.
--
ישראל – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-15 באוגוסט 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בשומרון בעקבות ניסיון לבצע פיגוע דקירה נגד חיילי צה"ל.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: