Friday, August 7, 2015

119 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 18 הרוגים בסעודיה; 17 חיילים ו-15 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 8 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים בניגריה; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצ'אד; חייל נהרג בתאילנד בפיגוע אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בתימן, במאלי, הקמרון, בצ'אד, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 282 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה האחרונה. גורמים מקומיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו יותר מ-30 חיילים שנפגעו בקרבות שהיו באזור העיר חומס. עוד נמסר על נפגעים רבים בהתקפות אוויריות אמריקאיות שנערכו בסוריה במהלך היומיים האחרונים. גורמים אחדים מסרו על כ-60 הרוגים בהתקפות הללו.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתם של 119 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים - סעודיה: מקורות צבאיים בסעודיה מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתו של חייל סעודי מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים בתחומי תימן. שעות אחדות לאחר מכן נמסר על הריגתם של 17 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע במסגד. כמו כן נמסר על נפגעים נוספים בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו 6 באוגוסט 2015 על הריגתם של 17 חיילים בהתרסקות מסוק צבאי שהיה בפעילות צבאית. כמו כן נמסר על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו לפחות 3 טרוריסטים מוסלמים מה"טליבאן הפקיסטני".
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
--
צ'אד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בצ'אד מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
עזה – טרור: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים מפיצוץ של פצצה שכנראה הוטלה לפני יותר משנה במהלך מבצע "צוק איתן". מקור נוסף בעזה מסר על 13 בני-אדם בלבד שנפצעו באירוע.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים ב"איחוד האפריקאי" הפועלים בסומליה מסרו ב-6 באוגוסט 2015 על הריגתם של לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שהפצצה אווירית שנערכה במהלך היממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: