Sunday, November 8, 2015

טרור אסלאמי - 148 הרוגים ביממה האחרונה

70 הרוגים בסוריה; 23 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 19 הרוגים בעיראק; 19 הרוגים בתימן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 2 הרוגים בסעודיה; טרוריסט מוסלמי נהרג באזור רצועת-עזה; הרוג מירי של חיילים מצרים בעזה; 38 איראנים נהרגו בסוריה ב-20 הימים האחרונים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 148 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-7 בנובמבר 2015 על הריגתם של 70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו כי ב-20 הימים האחרונים נהרגו לפחות 38 איראנים בקרבות עם המורדים וארגוני הג'יהאד הפועלים בסוריה. מקורות בלבנון מסרו שארגון חיזבאללה העביר לאזור דמשק לוחמים רבים כדי להגן על העיר לקראת מתקפה של המורדים וארגוני הג'יהאד. מקורת בטורקיה מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הקים תאים רדומים באזור הבלקן.

Nazi Collaborators - The Grand Mufti

--
עיראק מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 בנובמבר 2015 על הריגתם של 19 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-5 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 6 בני-אדם שנפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר בגדאד. גורמים צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור מחוז אל-אנבר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות שיעים מקומיים בתימן מסרו ב-7 בנובמבר 2015 על הריגתם של 19 בני-אדם בהפצצות אוויריות של הקואליציה הסעודית הפועלת בדרום תימן. מקורות צבאים בסעודיה מסרו על הריגתם של אישה וילד מירי של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור גבול המשותף.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור מחוז קוויטה. בשעות הערב נמסר על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים נוספים בהפצצה אווירית שנערכה במחוז טירא. מקורות נוספים מסרו על שורה של פיגועים והיתקלויות עם כוחות-הביטחון, אך לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-7 בנובמבר 2015 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-7 בנובמבר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" במהלך מבצע צבאי נרחב הנערך נגד בסיסי טרור בהם מוחזקים בני-ערובה שנחטפו בידי הארגון הפועל בצפון המדינה.
--
ישראל – טרור - מצרים: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-7 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך עימותים עם חיילי צה"ל שפעלו ביום שישי באזור הגבול המשותף עם רצועת-עזה  שהיו במהלך היממה האחרונה. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 46 טרוריסטים מוסלמים, וכן 15 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים ברצועת-עזה. מקורות במצרים מסרו ב-7 בנובמבר 2015 על הריגתו של דייג מירי של חיילים מצרים שפעלו ביום שישי באזור הגבול הימי המשותף בין מצרים לרצועת-עזה.
==
ד"ר יוחאי סלע


 ==
Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Center, Milano Square

No comments: