Saturday, November 7, 2015

טרור אסלאמי - 358 הרוגים ביממה האחרונה

129 הרוגים בעיראק; 107 הרוגים בתימן; 80 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 6 אזרחים ו-2 חיילים נהרגו בסומליה; 2 הרוגים בפקיסטן; חייל נהרג בטורקיה; טרוריסטית מוסלמית נהרגה בחברון; 60 אזרחים נהרגים בממוצע בכל חודש בלוב בידי ארגון המדינה-האסלאמית; 20 טרוריסטים מוסלמים נעצרו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בתימן, בניגריה, בסומליה, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 358 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקרות אזרחיים בסוריה מסרו ב-6 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה באזור העיר אל-ראקה, בחומס, בחאלב, במחוז אידליב וכנראה גם באזור העיר דרעא. גורמים מקומיים נוספים מסרו על קרבות קרקעיים עם נפגעים גם באזור צפון לטקיה, באזור הרי קלמון, בדיר אל-זור ובצפון-מזרח סוריה באזורים בהם שולטים הכוחות כורדיים. דובר צבאי רוסי מסר על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות שהיו בימים האחרונים באזור העיר אל-ראקה. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" בקרבות שהיו בשבועיים האחרונים באזור הגבול המשותף בין סוריה ללבנון.  דוברים בארגוני הג'יהאד בסוריה מסרו על הצלחותיהם לכבוש אזורים נוספים באזור העיר אל-חמה.

Hitler, The Mufti Of Jerusalem And Modern Islamo Nazism

--
עיראק מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 בנובמבר 2015 על הריגתם של 129 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בעיקר באזור סינג'אר. רק באזור זה נמסר על עשרות רבות של הרוגים ביומיים האחרונים בהפצצות קשות מאוד של הקואליציה האמריקאית הפועלת בעיראק. דובר צבאי בעיראק מסרו על קרבות קשים עם נפגעים 14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-6 בנובמבר 2015 על הריגתו של חייל טורקי ביום חמישי בלילה בהיתקלות עם אנשי המחתרת הכורדית הפועלת באזור מחוז דיארבקיר. כמו כן נמסר על מעצרם של 20 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" באזור אנטליה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים הקשורים לממשלת עדן בתימן מסרו ב-6 בנובמבר 2015 על הריגתם של 107 טרוריסטים מוסלמים שיעים (ח'ותים) בקרבות קשים שהיו ביומיים האחרונים באזור דרום-מערב תימן. דובר צבאי בתימן מסר שהשיעים ניסו לכבוש עיירה באזור, אך הם נהדפו בידי "כוחות ההתנגדות הלאומיים של תימן" המזוהים עם ממשלת עדן הפרו-סעודית.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-6 בנובמבר 2015 שארגון "המדינה האסלאמית" אחראי להריגתם של כ-60 אזרחים בממוצע בכל חודש במהלך השנה האחרונה. כמו כן נמסר שהארגון "המדינה האסלאמית" הוא הקטלני ביותר בלוב מבחינת פגיעה באזרחים, וזאת בהשוואה לעשרות ארגוני הטרור והמיליציות האסלאמיות החמושות הפועלות בלוב.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2015 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אווירית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר הנשלט כמעט כולו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
פקיסטן – טרור: מקורות מקומיים בפקיסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגועי ירי שהתבצעו באזור העיר קראצ'י במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 בנובמבר 2015 על הריגתם של 6 אזרחים ו-2 חיילים בשני פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 בנובמבר 2015 על הריגתה של טרוריסטית מוסלמית ועל פציעתם של 4 ישראלים בשלושה פיגועים שהיו במהלך היממה האחרונה. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 46 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel - Autumn 2015
Tel Aviv - Ramat Aviv, a day of fog

No comments: