Friday, November 13, 2015

טרור אסלאמי - 386 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 110 הרוגים בעיראק; 43 הרוגים ו-200 פצועים בפיגוע התאבדות משולש בלבנון; 35 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 25 טרוריסטים מוסלמים ו-5 אזרחים נהרגו בניז'ר; 15 טרוריסטים מוסלמים שיעים נהרגו בתימן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 8 אזרחים נהרגו במצרים בהתקפת טרור; 2 הרוגים בסומליה; טרוריסט מוסלמי נהרג בחברון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בטורקיה, בקשמיר, במאלי, בתימן, בלוב, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 386 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד שהיו בעיקר באזור צפון סוריה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר מפי גורמים תקשורתיים שונים שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים וחיילים סורים  במהלך מבצעים צבאיים נרחבים שהתבצעו באזור העיר חאלב. פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו באזור דמשק, בחומס, באל-חמה, במחוז אידליב, באזור דרעא ובאזור מחוז לטקיה. מקורות תקשורתיים עצמאיים ברוסיה בשפה הרוסית מסרו שהצבא הרוסי מתקשה לסייע לאסד באופן יעיל ואפקטיבי. גורמים תקשורתיים בלבנון מסרו כי מאז שהחלה מלחמת-האזרחים בסוריה נהרגו יותר מ-400 חיילים איראנים שפעלו לצד המשטר של אסד.

The Nazi Connection to Islamic Balkan Terrorism
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של 43 בני-אדם ועל פציעתם של 200 נוספים בשלושה פיגועי התאבדות שהתבצעו ברובע השיעי – הדאחייה - בביירות. דוברים בלבנון האשימו את ארגון "המדינה האסלאמית" בפיגוע הקטלני. זה היה אחד מהפיגועים הקשים ביותר בלבנון בעשור האחרון. מקורות נוספים מסרו שהפיגוע נעשה על רקע מעורבותו של ארגון "חיזבאללה" בלחימה בסוריה לצד המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. רק לפני יומיים טען נסראללה שבעקבות המעורבות בסוריה, לבנון בטוחה יותר. כ-1,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" נהרגו עד כה בסוריה.

Lebanon: Victims rushed to hospital as twin blasts kill at least 43 in Beirut

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של 110 בני-אדם בסדרה נוספת של קרבות קשים היו בצפון עיראק כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 ישובים במהלך היממה אחרונה ברחבי עיראק. גורמים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על שהכוחות הכורדיים החלו במבצע הצבאי הנרחב באזור סינג'אר נגד ארגון "המדינה האסלאמית". הודעה דומה נמסרה פעמים אחדות במהלך השבוע האחרון. גורמים כורדיים נוספים מסרו על קרבות קשים אך מוצלחים נגד ארגון "המדינה האסלאמית" באזור סינג'אר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים שיעים בהתקפה של מיליציות אסלאמיות סוניות פרו-ממשלתיות שפעלו באזור דרום תימן.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של 8 אזרחים – כולם בני משפחה אחת – בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור מחוז באגלאן. גרמניה תעלה את מספר החיילים המוצבים באפגניסטן מ-850 ל-980 חיילים.
--
פקיסטן – טרור: דוברים צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית אווירית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון ווזיריסטן.
--
סומליה – טרור: מקור תקשורתי אחד בסומליה מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שנערכה באזור העיר מוגדישו במהלך היממה האחרונה.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 אזרחים במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שנערכה על כפר בניז'ר הנמצא ליד הגבול עם ניגריה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-12 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך מעצרו של טרוריסט מוסלמי נוסף בפשיטה שנערכה על בית-חולים בחברון בו הוא היה מאושפז. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 51 טרוריסטים מוסלמים. 14 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים נהרגו בעזה. במהלך התקופה הנדונה נהרגו 14 ישראלים בפיגועי טרור ובאירועים הקשורים לאירועי טרור.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: