Wednesday, November 11, 2015

טרור אסלאמי - 372 הרוגים ביממה האחרונה

185 הרוגים בסוריה; 82 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים באפגניסטן בקרבות בין שני ארגוני טליבאן; 10 הרוגים בפקיסטן; 7 הרוגים בניגריה; 5 חיילים נהרגו בדרום-סודאן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בירושלים ואבו-דיס; חייל נהרג בטורקיה; 4 פיגועי-דקירה התבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים בירושלים, באבו-דיס ובתקוע; ההסתה של חברי-הכנסת הערביים נמשכת; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסומליה, בניגריה, בסודאן, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 372 הרוגים ביממה האחרונה;
==
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-10 בנובמבר 2015 על פציעתם של 2 ישראלים בארבעה פיגועי-דקירה שהתבצעו בידי 4 טרוריסטים מוסלמים שפעלו בירושלים, אבו-דיס ובתקוע. 2 מהטרוריסטים המוסלמים נהרגו מירי של כוחותינו שהיו באזורי הפיגוע. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 50 טרוריסטים מוסלמים. במהלך התקופה הנדונה היו ברחבי-ישראל יותר מ-60 פיגועי-דקירה וניסיונות לבצע פיגועי דקירה בעקבות הסתה של הרשות הפלסטינית של התקשורת הערבית המתפרסמת בישראל. גם ההסתה של מרבית חברי-הכנסת הערביים נמשכת  - הן בפרלמנט הישראלי והן באמצעות התקשורת המתפרסמת בעברית ובערבית בישראל.  "כוכב היום" הפעם – חבר-הכנסת זוהיר בהלול במדד ההסתה על-שם חאג' אמין אל-חוסייני.

The Turban and the Swastika, Amin Al-Husseini and the Nazis
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים רשמיים בסוריה מסרו ב- 10 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-160 טרוריסטים מוסלמים ועל פציעתם של רבים נוספים בסדרה של קרבות מוצלחים ב-6 יישובים באזור הערים חאלב ואל-חמה. 25 הרוגים נוספים היו באזור העיר לטקיה בהפצצה קשה של ארגוני הג'יהאד הפועלים במחוז. כמו כן נמסר מפי גורמים צבאיים רשמיים בסוריה על כ-98 התקפות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה – בדמשק, בחומס, באל-חמה, בחאלב, באידליב, בדיר אל-זור וליד העיר אל-ראקה. מקורות קומיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים נוספים במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-10 בנובמבר 2015 על הריגתם של 82 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-10 בנובמבר 2015 על הריגתו של חייל טורקי מירי של אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדורם-מזרח טורקיה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בדרום-סודאן מסרו ב-10 בנובמבר 2015 על הריגתם של 5 חיילים ועל פציעתם של 11 נוספים בהתקפה של מורדים מקומיים הפועלים בצפון המדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים בין שני ארגונים טרור המזוהים עם ארגון הטליבאן על רקע השליטה באזורים הנמצאים במחוז זאבול בדרום אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים מקומיים בפקיסטן מסרו ב-10 בנובמבר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של קרבות, ירי ופיגועי-טרור שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי פקיסטן. גם בפקיסטן נמסר על הרוגים נוספים בקרבות בין אנשי ארגון "הטליבאן" לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 בנובמבר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם – כולם נוצרים – בהתקפה של טרוריסטים בלתי-מזוהים הפועלים בצפון המדינה. דובר רשמי מסר שההתקפה אינה אופיינית לארגון "בוקו חראם". גורם נוסף מסר שהרקע למעשה אינו ברור אך הוא כנראה קשור למאבקים פוליטיים בין מוסלמים לנוצרים המתגוררים באזור.
==
ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Autumn 2015
Tel Aviv - Cenetr, after the storm

No comments: