Wednesday, November 18, 2015

טרור אסלאמי - 367 הרוגים ביממה האחרונה

104 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בתימן; 32 הרוגים בניגריה בסדרה של פיגועי-טרור; 24 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 13 חברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 10 אזרחים, 10 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בסומליה; רוסיה מאשרת שהמטוס הרוסי הופל בפיגוע טרור; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, בסומליה, בתימן, במצרים, בסודאן, בניגריה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 367 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו עשרות בני-אדם בהפצצות נוספות של צרפת שנערכו באזור דיר אל-זור. דוברים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דרעא, חומס, אל-חמה, אידליב, חאלב ובצפון מחוז לטקיה. עוד נמסר על נפגעים נוספים בקרבות שהיו באזור העיר דמשק. מקורות בלבנון מסרו שצלם עיתונות של ארגון "חיזבאללה" נהרג בקרבות בסוריה.

Hitler, The Mufti Of Jerusalem And Modern Islamo Nazism
--
אירופה – טרור אסלאמי: מקורות ביטחוניים בגרמניה מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על ביטלו של משחק הכדורגל בין נבחרות גרמניה והולנד שהיה אמור להתקיים בעיר האנובר בשל החשד לפיגוע טרור. כמו כן בוטלו אירועים נוספים בעיר בשל מידע קונקרטי לפיגוע טרור אסלאמי. ברחבי צרפת, גרמניה, בלגיה ואוסטריה נערכו מאות פשיטות ונעצרו מאות חשודים מוסלמים הקשורים לארגונים אסלאמיים רדיקליים. פוטין מסר שהמטוס הרוסי הופל בידי טרוריסטים מוסלמים. רוסיה, צרפת וארה"ב ישתפו פעול נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על הריגתם של 104 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון המדינה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן הקשורים לממשלת עדן מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים שיעים בסדרה של קרבות ובפעולות אוויריות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה בדרום תימן.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על הריגתם של 24 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. רוסיה מאשרת את הידיעות על הפלת המטוס הרוסי בסיני בפיגוע טרור. באירוע נהרגו 224 בני-אדם.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על הריגתם של 13 חברי המחתרת כורדית בפעילות אווירית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה ליד הגבול עם עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן – ארה"ב: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" החיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום המדינה. כמו כן נמסר מפי גורם צבאי נוסף של הריגתם של 10 אזרחים, של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" וכן על הריגתם של 2 שוטרים בסדרה של קרבות שהיו ביממה האחרונה באזור העיר קונדוז.
--
סומליה – צבא: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות שהיו שני כוחות חמושים של הצבא הסומלי על רקע השליטה במרכזי סיוע הנמצאים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים ורפואיים בניגריה מסרו ב-17 בנובמבר 2015 על הריגתם של 32 בני-אדם ועל פציעתם של 100 בני-אדם נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור העיר יולה.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: