Monday, November 2, 2015

טרור אסלאמי - 353 הרוגים ביממה האחרונה

171 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 20 חיילים נהרגו בסודאן; 15 הרוגים בסומליה בפיגוע אסלאמי; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 14 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בצ'אד; 4 הרוגים בפקיסטן בפיגוע טרור ברכבת; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; טרוריסט מוסלמי נהרג בחברון; 3,071 הרוגים בעיראק בחודש אוקטובר האחרון; מפלגתו של ארדואן ניצחה בחירות בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובאפגניסטן; סה"כ 353 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה ארוכה אוד של הפצצות אוויריות שנערכו בידי סוריה, רוסיה, טורקיה וארה"ב במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספות בסוריה מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הצליח לכבוש יישובים נוספים באזור העיר חומס לאחר קרבות דמים בין הארגון לבין הצבא הסורי. גורמים נוספים בסוריה מסרו על עשרות חיילים סורים הרוגים בקרבות הללו. קרבות עם נפגעים נרשמו ביממה האחרונה באזור העיר דרעא, בדיר אל-זור (הפצצות כבדות מאוד), באזור דמשק, בחומס, באל-חאמה, בצפון מחוז לטקיה וגבול טורקיה-סוריה באזורים בהם שולטים הכוחות-הכורדיים. מפלגתו של ארדואן ניצחה בבחירות בטורקיה – סביר להניח שהדבר יגרום להחרפת העימות עם הכורדים.

THE NAZIS AND THE PALESTINIAN MOVEMENT
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתם של 171 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-5 יישובים במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. גורמים אזרחיים בעיראק מסרו כי בחודש אוקטובר 2015 נהרגו ברחבי עיראק 3,071 בני-אדם בפיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים ברחבי המדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה באזור מחוז קונדוז במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו נגד רכבת-נוספים באזור מחוז בלוצ'יסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתם של 12 בני-אדם בהתקפה על בית-מלון באזור העיר מוגדישו שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב". 20 בני-אדם נוספים נפצעו בהתקפה.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים במדינת הנילוס הכחול מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתם של 20 חיילים סודאנים בהתקפה שנערכה בידי מורדים מקומיים הפועלים נגד משטרו של עומאר אל-באשיר ונגד המשך שליטתה של סודאן האסלאמית על האזור.
--
צ'אד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בצ'אד מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון המדינה. דבר צבאי הוסיף מאוחר יותר שבפעילות הנוכחית נהרגו 2 חיילים.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בכירים בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בצפון הקווקז במהלך היממה הקודמת.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-1 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות ניסיון לבצע פיגוע-דקירה נגד כוחותינו הפועלים באזור. שעות אחדות לאחר מכן נמסר על פיגוע-דריסה מכוון שגרם לפציעתם של 3 לוחמי מג"ב באזור העיר חברון. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 42 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Autumn 2015
Tel Aviv - Cenetr, after the rain

No comments: