Friday, November 27, 2015

טרור אסלאמי - 306 הרוגים ביממה האחרונה

112 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 47 הרוגים בתימן; 18 הרוגים בניז'ר בהתקפת טרור;  12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ביו"ש; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בלוב בהפצצה אמריקאית; חייל צרפתי נהרג במאלי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בסומליה, בתימן, בסומליה, בלוב, במצרים, בניגריה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 306 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר בצפון סוריה במהלך היממה האחרונה. גורמים מקומיים נוספים – לא רשמיים – מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דיר אל-זור, דרעא, חומס, אל-חמה, אידליב, חאלב ובצפון מחוז לטקיה. גרמניה תשלח מטוסים לסייע במלחמה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה. גורמים רשמיים בטורקיה מסרו שהם אינם מתכוונים להתנצל על הפלת המטוס הרוסי שחדר לתחומי טורקיה. נשיא צרפת, הולנד, נפגש עם פוטין כדי לתאם את המערכה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה. בתקשורת הרוסית מתנהל בימים האחרונים מסע תעמולתי אנטי-טורקי בוטה ואלים.

Russian S-400 defense missile system deployed in Syria
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על הריגתם של 112 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים ומקורות כורדיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים נוספים מסרו על התקפות אוויריות של טורקיה שנערכו בצפון-עיראק נגד יעדים של המחתרת הכורדית הפועלת בעיראק.

אסלאם בגרמניה - תרגום לאנגלית - שווה צפייה

--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן ומקורות עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על הריגתם של 47 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל הלילה הקודם באזור העיר תעז – שהיא העיר השלישית בגדולה בתימן.
--
לוב – טרור – בריטניה: מקורות צבאיים בבריטניה מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות אווירית יזומה שנערכה בידי חיל-האוויר האמריקאי ב-13 בנובמבר 2015. גורם ביטחוני מסרו שזו הייתה הפעם הראשונה שהאמריקאים פעלו נגד ארגון "המדינה האסלאמית" בלוב.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בפקיסטן ובאפגניסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז טח'אר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית שנערכה באזור העיר קראצ'י במהלך היממה האחרונה.
--
מאלי – טרור – צרפת:מקורות צבאיים בצרפת מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על מותו מפצעיו של חייל צרפתי שנפגע במהלך היתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" הפועלים בצפון מאלי.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על הריגתם של 18 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שכנראה הצליחו לחדור לניז'ר דרך הגבול המשותף עם ניגריה. כ-100 בתים הועלו באש במהלך התקפה הרצחנית.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לבצע פיגוע נגד כוחותינו הפועלים באזור צומת-תפוח. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי נוסף במהלך עימותים אלימים שהיו באזור רמאללה במהלך הלילה הקודם. טרוריסט מוסלמי שלישי נהרג במהלך עימותים עם כוחותינו הפועלים באזור חברון.  מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 69 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים. גורמים ברשות-הפלסטינית מסרו על הריגתם של כ-100 טרוריסטים מוסלמים וג'יהדיסטים במהלך התקופה הנדונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: