Thursday, November 19, 2015

טרור אסלאמי - 279 הרוגים ביממה האחרונה

116 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 17 הרוגים בסין בחשד לפיגוע טרור אסלאמי;  15 הרוגים בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצרפת; קצין בכיר נהרג בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג ביו"ש; 750 אזרחים גרמנים הצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית"; כל 129 ההרוגים בפריז זוהו בידי רשויות הביטחון של צרפת; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בסומליה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 279 בני-אדם נהרגו ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-18 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בידי הצבא הסורי, בידי חיל-האוויר הרוסי ובידי חיל-האוויר הצרפתי. גורמים אזרחיים נוספים מסרו על הריגתם של 33 טרוריסטים מוסלמים בהפצצות של רוסיה וצרפת שנערכו במהלך שלושת הימים האחרונים. מקורות מקומיים בסוריה מסרו על עשרות רבות של אזרחים שנהרגו בהפצצות הללו. דוברים צבאיים ברוסיה מסרו שכוחותיהם ערכו יותר מ-3,000 גיחות אוויריות בסוריה במהלך היומיים האחרונים. מקורות מקומיים נוספים מסרו על הרוגים רבים נוספים בקרבות ובהפצצות באזור העיר חאלב ובאזור אידליב. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים בחומס, בדמשק ובאזור העיר דרעא במהלך היממה האחרונה. דוברי ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" מסר שכוחותיהם הפילו שני מזל"טים רוסים שפעלו בסוריה.

2 terrorist suspects killed, 7 held after raid in Saint-Denis  

--
צרפת – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בצרפת מסרו ב-18 בנובמבר 2015 על הריגתם של טרוריסט מוסלמי ושל טרוריסטית מוסלמית מתאבדת במהלך פעילות משטרתית יזומה שנערכה באזור העיר פריז במהלך היממה האחרונה. הטרוריסטית הייתה בת-דודתו של מי שתכנן לפרטיו את הפיגועים בפריז. 8 טרוריסטים מוסלמים נעצרו במהלך הפשיטה. גורמים ביטחוניים נוספים מסרו שהמבצע קשור לסדרת הפיגועים שהיו ביום שישי האחרון ברחבי פריז, וכי הם תכננו לבצע פיגוע רצחני נוסף בימים הקרובים. מקורות רשמיים בצרפת מסרו שכול 129 ההרוגים בסדרת פיגועים שהיו בפריז ביום שישי האחרון זוהו. 2 טרוריסטים מוסלמים שהשתתפו בפיגועים הקטלניים עדיין חופשיים. ראש-המודיעין הגרמני מסר לתקשורת הגרמנית שיותר מ-750 ג'יהאדיסטים מגרמניה הצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית". ברחבי גרמניה יש 43,000 סלפיסטים המקושרים לארגוני האסלאם הרדיקלי הפועל ברחבי המדינה.
--
עיראק מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-18 בנובמבר 2015 על הריגתם של 116 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-18 בנובמבר 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית שפעלה בדרום תימן במהלך היממה האחרונה. גורמים בסעודיה מסרו שלשליטה על העיר תעז – שהיא העיר השלישית בגדולה בתימן – יש חשיבות אסטרטגית מן המעלה הראשונה. בימים האחרונים, הקואליציה הסעודית מרכזת מאמץ עליון לסיים את הנוכחות של המיליציות השיעיות באזור.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 בנובמבר 2015 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
סין – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-18 בנובמבר 2015 על הריגתם של 17 בני-אדם במהלך פעילות משטרתית יזומה נגד פעילי טרור אסלאמיים הפועלים בחבל שינצ'יאנג. העילה לפשיטה המשטרתית הייתה מעורבותם בהתקפה על מכרה פחם בו נהרגו לפחות 50 עובדים.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-18 בנובמבר 2015 על הריגתו של קצין בכיר מאוד בעקבות היתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-18 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי ועל תפיסתם של 2 נוספים בהיתקלות שהייתה ב-17 בנובמבר 2015 עם כוחותינו הפועלים באזור בנימין. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 58 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
חדשות המזרח התיכון. צילום" ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: