Tuesday, November 10, 2015

טרור אסלאמי - 327 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 98 הרוגים בעיראק; 56 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 30 חיילים ואזרחים נהרגו בתימן; 13 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 3 מדריכים זרים וטרוריסט מוסלמי נהרגו בירדן; 3 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 2 מוסלמים שיעים נרצחו פקיסטן; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג במצרים; טרוריסטית מוסלמית נהרגה באלפי-מנשה; סרטון מפוברק התפרסם בו נראים כ-200 ילדים שהוצאו-להורג בסוריה בידי ארגון "מדינה האסלאמית";  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, במצרים, בסוריה, בלבנון, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 327 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחים מקומיים בסוריה מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים מאוד ובהפצצות אוויריות רחבות-היקף שהיו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו במהלך קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר דיר אל-זור. כמו כן נמסר ממקורות אזרחיים עצמאיים בסוריה על עשרות רבות של הרוגים בקרבות שהיו באזור מחוז אידליב, בחאלב, בחומס, בדמשק, בחאלב ובצפון מחוז לטקיה. ארגונים לזכויות אדם-אדם מסרו על כ-400,000 ילדים סורים הנמצאים בטורקיה אינם מקבלים חינוך כלשהו במסגרת ממוסדת. ארגון "המדינה האסלאמית" פרסם סרטון בו נראים כ-200 ילדים מוצאים-להורג בידי חברי הארגון - התברר שהסרטון מפוברק לחלוטין.

Bennett vs. Sebastian - Fighting for Israel in hostile interview

--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתם של 13 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאי יזומה שנערכה במהלך היממה הקודמת בדרום-מזרח טורקיה. דובר צבאי רשמי בטורקיה מסר כי המבצע הצבאי הרחב נגד ארגון ה-PKK יימשך גם בימים הקרובים במחוזות האקארי, סירנאק ודיארבקיר.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתם של 98 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים צבאיים באוטונומיה הכורדית מסרו על עשרות נפגעים בקרבות שהיו בשלושת הימים האחרונים נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור סינג'אר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן כולל מקורות צבאיים מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתם של 16 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים באזור מחוז אל-מאריב. כמו כן נמסר על הריגתם של 14 אזרחים בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במוקדים אחדים ברחבי המדינה.
--
ירדן – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בירדן מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 מדריכים צבאיים אמריקאים ומדריך שלישי מדרום-אפריקה מירי של טרוריסט מוסלמי שוטר שפרץ למתקן אימונים של לובים, עיראקים ופלסטינים הנמצא ליד העיר עמאן. דוברים בירדן מסרו שהשוטר הטרוריסט התאבד לאחר המעשה.

THE NAZIS AND THE PALESTINIAN MOVEMENT
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות מבצעית מיוחדת שנערכה באזור העיר קהיר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתם של 56 טרוריסטים מוסלמים ארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 מוסלמים שיעים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה הפועל במחוז קוויטה.
--
ישראל - טרור: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-9 בנובמבר 2015 על הריגתה של טרוריסטית מוסלמית בעקבות ניסיון לבצע פיגוע נגד כוחותינו הפועלים באזור אלפי-מנשה. מאז ה-1 באוקטובר 2015, נהרגו ברחבי-ישראל 49 טרוריסטים מוסלמים, ובעזה נהרגו 15 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Center