Monday, November 9, 2015

טרור אסלאמי - 250 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בסוריה; 66 הרוגים בעיראק; 33 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 24 הרוגים בפקיסטן; 20 הרוגים בתימן; 7 אזרחים נרצחו לאחר חטיפתם באפגניסטן;  5 הרוגים בצ'אד בפיגוע התאבדות; שוטר נהרג בטורקיה; הרוג בקשמיר; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בפיליפינים; טרוריסט מוסלמי נהרג בשומרון; חייל צה"ל מת מפצעיו; 119 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו ב-40 הימים האחרונים במחוז האקארי שבטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בתימן, בלוב, בניגריה, בקמרון, בצ'אד, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 250 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו כל עשרות אזרחים שנהרגו בהפצצה אווירית אחד שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור העיירה דומא ליד העיר דמשק. גורמים נוספים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים גם באזור דיר אל-זור, אל-רקא, דרעא, חומס, חאלב, באידליב ובצפון מחוז לטקיה.

Hitler, The Mufti Of Jerusalem And Modern Islamo Nazism
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה. גורם צבאי רמשי בטורקיה מסר כי ב-40 הימים האחרונים נהרגו במחוז האקארי 119 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתם של 66 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה אחרונה. שר-ההגנה העיראקי מסר כי בקרבות שהיו באזור העיר בייג'י במהלך שלושת החודשים האחרונים נהרגו 920 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות ובקרבות שהיו בדרום תימן במהלך יממה האחרונה. גורמים שיעים נוספים בתימן מסרו על הריגתם של חיילים סעודים בקרבות עם המיליציות השיעיות החמושות הפועלות בדרום תימן.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתם של 33 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במזרח המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 7 אזרחים שנחטפו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים, 3 אזרחים ושוטר בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של פקיסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
צ'אד – טרור: מקורות תקשורתיים בצ'אד מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתו של אדם בעקבות עימותים אלימים בין מוסלמים לחיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בארגון "אבו סיאף" בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בדרום המדינה. 4 חיילים נפצעו בהיתקלות.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-8 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע-דריסה שהתבצע נגד כוחותינו הפועלים באזור השומרון. במהלך היום היו 3 פיגועים בהם נפצעו לפחות 4 ישראלים באופן קשה. מקורות רפואיים בישראל מסרו על מותו מפצעיו של חייל צה"ל שנפגע באופן קשה מאוד פיגוע-דריסה בשבוע שעבר. בכך עלה מספר ההרוגים הישראלים ל-15 מאז ה-1 באוקטובר 2015. במהלך התקופה נדונה נהרגו ברחבי ישראל 47 טרוריסטים מוסלמים, וכן 15 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים נהרגו באזור רצועת-עזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום" ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv, Namir St

No comments: