Monday, November 16, 2015

טרור אסלאמי - 456 הרוגים ביממה האחרונה

337 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 18 טרוריסטים מוסלמים ו-12 חיילים נהרגו באפגניסטן; 17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 15 מהגרים נורו למוות במצרים; 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון המדינה-האסלאמית נהרגו בטורקיה; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בלוב; טרוריסט מוסלמי נהרג ביום שבת ביישוב פסגות; צרפת תקפה בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 456 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-15 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהתקפות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים תקשורתיים בארגוני הג'יהאד מסרו שכוחותיהם ערכו התקפה מוצלחת נוספת באזור העיר חאלב נגד כוחות-הביטחון של סוריה. מקור אזרחי אחר מסר שבאזור זה נהרגו במהלך היממה האחרונה לפחות 13 בני-אדם בקרבות נגד הצבא הסורי. פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו גם באזור העיר דמשק, חומס, בצפון מחוז לטקיה, באזור העיר דרעא וליד העיר דיר אל-זור. גורמים רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר אל-חסכה. צרפת הפציצה מטרות בעיר אל-ראקה במהלך הלילה האחרון.

The Nazi Figure Behind The Middle Eastern Conflict

--
טורקיה – טרור: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-15 בנובמבר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה ליד הגבול המשותף עם סוריה. באירוע נוסף נמסר על טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" שפוצץ את עצמו במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח טורקיה. 4 חיילים טורקים נפצעו באירוע.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-15 בנובמבר 2015 על הריגתם של 337 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים ביו במהלך היממה הקודמת בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק ומקורות כורדיים מסרו על קרבות עם מאות נפגעים באזור העיר רמאדי, וכן נמסר על גילויו של קבר-אחים בו נמצאו 78 גוויות של נשים יזידיות שנטבחו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בארה"ב מסרו ב-15 בנובמבר 2015 על הריגתו של מנהיג בכיר בארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באזור העיר דרנא שבמזרח לוב.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-15 בנובמבר 2015 על הריגתם של 15 מהגרים אפריקאים ליד הגבול המשותף עם ישראל. לא ברור מדוע ומי ירה במהגרים האלה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים ב-15 בנובמבר 2015 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של פעולות צבאיות יזומות נערכו במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי המדינה. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 חיילים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". מקורות רשמיים נוספים באפגניסטן מסרו על כ-70 חיילים אפגאנים שערקו, בתקופה האחרונה, יחד עם ציודם לשורות "הטליבאן" הפועל באזור מחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 בנובמבר 2015 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
ישראל – טרור: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-15 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לבצע פיגוע-דקירה ופיגוע-דריסה בכניסה ליישוב פסגות. בתחילה נמסר שהאירוע כולו הוא "תאונה", אולם לאחר בדיקות נוספת התברר שזהו אירוע טרוריסטי. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 55 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel -  2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv

3 comments:

yanmaneee said...

nike polo
nike react
goyard st louis tot
jordan 11 retro
yeezy shoes
vans outlet
michael kors outlet
golden goose
kyrie 4
coach outlet

shough said...

high quality replica handbags luxury replica bags aaa replica bags

reshea said...

useful reference n5u77c6s04 replica bags replica bags turkey a9j08e0i58 replica bags from turkey official source u1r32k6w83 replica bags wholesale hong kong replica bags in bangkok gucci fake n2e08l3m93 replica bags nancy