Thursday, November 12, 2015

טרור אסלאמי - 364 הרוגים ביממה האחרונה

206 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בתימן; 13 חיילים ו-3 אזרחים נהרגו בלוב; 8 חיילים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בטורקיה;  4 הרוגים בפיגוע-התאבדות בקמרון; 2 הרוגים בפקיסטן; 2 הרוגים בדארפור; טרוריסט מוסלמי נהרג בקווקז; 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה נהרגו בקרבות שהיו בסוריה; הכוחות העיראקיים הצליחו לכתר את העיר רמאדי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בלוב, בתימן, במאלי, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 364 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים נוספים מסרו על קרבות קשים באזור העיר חאלב ובמחוז אידליב כולו במהלך היממה האחרונה. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" בקרבות שהיו במהלך היממה הקודמת באזור העיר חאלב – שם עורך המשטר הסורי קרבות עזים נגד ארגוני הג'יהאד הפועלים באזור כולו. על-פי הערכות בלבנון, יותר מ-1,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" נהרגו בסוריה בקרבות למען הנשיא בשאר אל-אסד. גורמים באופוזיציה הסורית דיווחו על תקיפה ישראלית של שדה-תעופה הנמצא ליד דמשק.

The Nazi Figure Behind The Middle Eastern Conflict

--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של 3 שוטרים ו-2 אזרחים בסדרה של התקפות שנערכו בידי אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. מאז ה-1 בנובמבר 2015 נהרגו בטורקיה 75 בני-אדם – רובם היו חברי המחתרת הכורדית.  בחודש אוקטובר האחרון נהרגו בטורקיה 271 בני-אדם.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של 206 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות קשים מאוד שהיו במהלך היממה אחרונה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. דובר צבאי נוסף מסר שהכוחות העיראקיים הצליחו לכתר את העיר רמאדי, והם מתכוננים לקראת קרבות בשטח-בנוי.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם במהלך היומיים האחרונים בסדרה של קרבות בין המיליציות האסלאמיות החמושות הפועלות בכל רחבי תימן, ובהפצצות אוויריות קשות של "הקואליציה הסעודית" הפועלת בתימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של 13 חיילים ו-3 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלת באזור העיר בנגאזי. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון, אך לא נמסר המספר המדויק של הנפגעים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של 8 חיילים בסדרה של קרבות נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". הפגנות רחבות-היקף היו באפגניסטן נגד ארגון "הטליבאן" ושל ארגון "המדינה האסלאמית" על רצח 7 בני-המיעוט ההאזרי השייך לעדה השיעית.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגועי ירי שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטית מוסלמית מארגון "בוקו חראם" שפעלה במחנה פליטים של ניגרים הנמצאים על אדמת קמרון.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים רשמיים ברוסיה מסרו ב-11 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר המקושר לארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז במהלך היממה אחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel - Autumn 2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv, Namir St

No comments: