Saturday, November 28, 2015

טרור אסלאמי - 238 הרוגים ביממה האחרונה

70 הרוגים בסוריה; 48 הרוגים בעיראק; 32 הרוגים בניגריה בפיגועי התאבדות;  25 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו פקיסטן; 22 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 10 הרוגים בתימן; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 7 הרוגים בסומליה; 7 חיילים נהרגו בדארפור;  4 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ביו"ש; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקווקז, בלוב, בקשמיר, בתאילנד, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 238 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו ברבו הערים המרכזיות של סוריה. במהלך היממה האחרונה נמסר על הפצצות והפגזות כבדות מאוד שהיו באזור אל-ראקה, חומס, אידליב, דרעא, חאלב, דרום דמשק ובצפון מחוז אידליב נגד ארגוני הג'יהאד וארגוני המורדים. בצרפת נרמז שהיא מסכימה שחיילי אסד ישתתפו במלחמה המשותפת נגד ארגון "המדינה האסלאמית". מאידך, רוסיה טענה שהמערב אינו רוצה לשתף עמה פעולה במלחמה נגד הארגון.

אסלאם בגרמניה - תרגום לאנגלית
--
אירופה – טרור: מקורות רשמיים בגרמניה מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על מעצרם של 2 טרוריסטים מוסלמים החשודים בתכנון פיגועי טרור על אדמת גרמניה – השניים נעצרו בברלין במהלך פשיטה לילית. כמו כן נמסר שאחדים מכלי הנשק בהם השתמשו בפיגוע שהיה בפריז, הגיע דרך גרמניה – כך נמסר בעקבות מעצרו של סוחר נשק בלתי-חוקי בגרמניה. באיטליה נתפס משלוח לא-חוקי של כ-800 רובי-ציד שהיה מיועד להגיע לבלגיה. מעצרים נוספים של חשודים בפעילות טרור נערכו בצרפת, בבלגיה, בספרד, בבריטניה, באיטליה, באוסטריה ובגרמניה. גם במאלי ובאלג'יריה נעצרו טרוריסטים מוסלמים אחדים החשודים בביצוע התקפות טרור קטלניות על מטרות אזרחיות וצבאיות.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה. התארגנות החדשה זו נוצרה כנראה לאחר פרישתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מ"החזית האסלאמית לשחרור מורו" הפועלת בדרום הפיליפינים. הארגון החדש הביע תמיכה מוחלטת לפני כשנה במנהיגותו של אבו בכר אל-בגדאדי מנהיג ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה. הארגון מנה לכל היותר כ-50 טרוריסטים מוסלמים. מקורות צבאיים מסרו שבמהלך הפשיטה נתפסו כמויות עוצמות של נשק ותחמושת.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 22 חברי המחתרת הכורדית ועל פציעתם של 3 שוטרים בהיתקלות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה. מאז חודש יולי 2015 נהרגו ברחבי טורקיה מאות בני-אדם – רובם היו כורדים שנרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים או בידי כוחות-הביטחון של טורקיה. ארדואן הכחיש שטורקיה רוכשת נפט מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על מעצרם של 2 עיתונאים בטורקיה שפרסמו סרטון וידאו המוכיח שטורקיה העבירה נשק לארגוני הטרור האסלאמיים הפועלים בסוריה.
--
עיראק - מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 48 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך ביממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-6 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 8 בני-אדם בהפצצה סעודית שנערכה בצפון-תימן במחוז סעדה השיעי. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 נוצרים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בתימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב ובמצרים מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 בני-אדם – נראה עובדים זרים ממצרים - בהפצצה אווירית שהייתה באזור אג'דביה בנמצאת בצפון-מערב לוב.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים פקיסטן מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 21 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור מחוז טירא הנמצא ליד הגבול המשותף עם אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים וחייל בהיתקלות נוספת שהייתה באזור הגבול המשותף עם אפגניסטן;
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
סומליה – טרור – ארגון המדינה-האסלאמית: מקורות רשמיים באוטונומיה של סומלילנד מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות שהיו בין כוחות הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 32 בני-אדם בסדרה של פיגועי התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בעיר קאנו בצפון ניגריה.
--
סודאן – דארפור: מקורות רשמיים בסודאן האסלאמית מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של 7 חיילים ועל פציעתם של 4 נוספים בהיתקלות עם טרוריסטים מקומיים הפועלים בחבל דארפור.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-27 בנובמבר 2015 על הריגתם של טרוריסטים מוסלמים בשני פיגועי-דריסה שהתבצעו נגד חיילנו הפועלים ביו"ש. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 71 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==
ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
חדשות המזרח התיכון. צילום: ד"ר יוחאי סלע
Tel Aviv - Ramat Aviv


No comments: