Tuesday, November 17, 2015

טרור אסלאמי - 463 הרוגים ביממה האחרונה

264 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 52 הרוגים באפגניסטן; 5 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים בתימן; 4 טרוריסטים מוסלמים ו-4 ילדים נהרגו בקמרון; 3 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו בטוניסיה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו ביו"ש; אישה נהרגה בטורקיה; 1,100 בתי-ספר נהרסו בניגריה בשנת 2015 בידי "בוקו חראם"; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסודאן, בניגריה, בלוב, בסומליה, במאלי, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 463 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים אזרחיים בסוריה מסרו ב- 16 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות קשים ובהפצצות אוויריות מסיביות שהיו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים אזרחיים נוספים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 60 חיילים סורים שנפגעו בקרבות שהיו עם ארגוני הג'יהאד הפועלים באזור העיר חאלב. כמו כן נמסר על הרוגים בקרבות בין ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" לארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור העיר דרעא. בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור דרעא בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה" נהרגו לפחות 3 מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית". בין ההרוגים היה אבו עלי אל-בארידי שהיה מפקד "גדודי אל-יארמוק" המסונף לארגון "המדינה האסלאמית". אלפי מוסלמים גינו ברשתות החברתיות את ההפצצות הצרפתיות שנערכו בעיר אל-ראקה בתגובה לטבח בפריז.

The Nazi Roots of Hamas
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריגתם של 264 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות קשים מאוד שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים ומקורות כורדיים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים ב-17 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה. קברי-אחים נוספים של עשרות הרוגים התגלו באזורים שנכבשו בידי הכוחות הכורדיים אזור סינג'אר. העדה הסונית באזור חוששת מנקמתם של היזידים שהצטרפו לכוחות הכורדיים הפועלים בסינג'אר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריגתם של לפחות 5 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו על העיר תעז. כמו כן נמסר שכוחות צבאיים של הקואליציה הסעודית החלה במבצע צבאי גדול לשחרורה של העיר תעז מידי השיעים. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו שסעודיה תרכוש מארה"ב פצצות חכמות בשווי של 1.29 מיליארד דולר.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" וכן על הריגתו של חייל בהיתקלות קטלנית שהייתה ליד הגבול עם אלג'יריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריגתם של 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים וכן על הריגתם של 2 שוטרים בתי תקריות טרור קטלניות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי פקיסטן.
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים לא רשמיים בקמרון מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה ליד הגבול עם ניגריה. מקור תקשורתי נוסף מסר על רציחתם של 4 ילדים ועל חטיפתם של 8 ילדות בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בקמרון.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים באו"ם מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריסתם של 1,100 בתי-ספר בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. המידע הזה נמסר לאחר סיור שערכו באזור נציגים רשמיים של האו"ם. מאז שנת 2009, הארגון רצח 17,000 בני-אדם.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריגתה של אישה בהיתקלות בין כוחות-הביטחון של טורקיה לבין אנשי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה.
--
ישראל – טרור: מקורות ביטחוניים בישראל מסרו ב-16 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביו"ש במהלך הלילה הקודם. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 57 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
חדשות המזרח התיכון
Israel - South

No comments: