Monday, November 30, 2015

טרור אסלאמי - 206 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 16 הרוגים בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ו-3 חיילים נהרגו באפגניסטן; 5 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים נוספים בקמרון; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בדארפור; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באזור ירושלים; חייל נהרג בסעודיה; שוטר נוסף נהרג בטורקיה; מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 73 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 206 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות כבדות שהיו במהלך היממה האחרונה ברבו הערים במרכזיות של סוריה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בקרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור מחוז חאלב. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הישגים אחדים מול הארגון במהלך הימים האחרונים. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור העיר אל-ראקה, דרעא, חומס, אל-חאמה, באידליב, בדרום דמשק, ליד העיר דיר אל-זור ובצפון מחוז לטקיה. הצבא הגרמני ישלח 1,200 חיילים שיצטרפו למלחמה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בעיראק ובסוריה - הבקשה עדיין דורשת אישור של הפרלמנט הגרמני. בספרד עדיין יש חילוקי-דעות אם להצטרף למלחמה בארגון.

The Turban and the Swastika, Amin Al-Husseini and the Nazis

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתם של 60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות כורדיים מסרו שנמצאו 3 קברי-אחים באזורים שנכבשו מידי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתו של שוטר טורקי נוסף במהלך ההתנקשות שהייתה נגד פעיל כורדי בדרום-מזרח טורקיה ב-28 בנובמבר 2015. עד עתה נהרגו בהתנקשות, 2 שוטרים והפעיל הכורדי. גורמים כורדיים האשימו את ארדואן באחריות לרצח. הפגנות ועימותים אלימים היו בכל רחבי טורקיה בין מפגינים כורדים לבין אנשי כוחות-הביטחון. נמסר על עשרות פצועים ועצורים במהלך היממה האחרונה. טורקיה ואיחוד-האירופאי הגיעו להסכמות ראשוניות בנוגע לעצירת זרם הפליטים לאירופה תמורת 3 מיליארד אירו. ההסכם יחול בחודש יוני 2016, ועד אז ארדואן מתכנן לשלוח עוד מאות אלפי פליטים מוסלמים לאירופה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתם של 12 בני-אדם בהתקפה אווירית של הקואליציה הסעודית שנערכה באזור העיר תעז. מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו על הריגתו של חייל סעודי בהפגזה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו מאזור הגבול המשותף עם תימן.
--
אפגניסטן – ארגון "המדינה האסלאמית": מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז נאנגרהאר הנמצא במזרח אפגניסטן. הארגון הצליח להשתלט על אזורים רחבים במחוז כולו. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 חיילים בסדרה של היתקלויות עם טרוריסטים מסולמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי פקיסטן. 2 מההרוגים היו עובדי סיוע בארגון אזרחי שנרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני".
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו דרום סומליה בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-שבאב".
--
קמרון – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בקמרון מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על 5 הרוגים נוספים בסדרת פיגועי ההתאבדות שהתבצעו יממה קודם לכן בידי טרוריסטיות מוסלמיות מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון המדינה. בכך עלה מספר ההרוגים ל-13. בין ההרוגים היו לפחות 2 חיילים.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות שפרצו באזור חבל דארפור בין שתי מליציות מקומיות חמושות הפועלות בחבל.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-29 בנובמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע-דקירה בו נפצע קל אחד מחיילנו הפועלים בירושלים. כמו כן נמסר על תפיסתו של טרוריסט מוסלמי נוסף שביצע פיגוע-דקירה בירושלים בו נפצעה אישה. בשעות הערב המאוחרות נהרג טרוריסט מוסלמי נוסף במהלך עימותים עם כוחותינו שפעלו באזור ראס אל-עמוד. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 73 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==
ד"ר יוחאי סלע


==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: