Tuesday, December 1, 2015

טרור אסלאמי - 211 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 19 הרוגים בסומליה; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 12 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בניגריה בהתקפת טרור אסלאמי; 6 מאנשי המחתרת הכורדית וחייל אחד נהרגו בטורקיה; 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו בפקיסטן; 3 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו בסעודיה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, במאלי, בתימן, בלוב, במצרים, בלבנון, בניגריה, בקמרון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 211 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שהיו לאורך כל היממה האחרונה באוזרים רבים ברחבי סוריה. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" הוציא-להורג יותר מ-3,500 בני-אדם מאז חודש יוני 2014. בין הנרצחים היו כ-900 בני-שבט אחד מאזור דיר אל-זור שהתנגדו לארגון. בריטניה תשלח כוח-משימה מיוחד עם רשימת יעדי-חיסול של כ-20 טרוריסטים מוסלמים הקשורים לארגון "המדינה האסלאמית". מלחמת התעמולה האנטי-טורקית נמשכת בכל ערוצי התקשורת ברוסיה.

ISIS managed to sell oil to Turkey on black market

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של 80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי המדינה במהלך היממה האחרונה. מקורות כורדיים מסרו גם במהלך היממה אחרונה על תקיפות אוויריות של טורקיה שנערכו בצפון עיראק נגד יעדים של המחתרת הכורדית.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים שיעים בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בדרום תימן במהלך היממה האחרונה. מקורות רשמיים בסעודיה מסרו על הריגתם של 2 אזרחים מירי של פצצות מרגמה שנורו מהשטח התימני לעבר סעודיה. מקור נוסף במפרץ מסר על הריגתם של 3 חיילים סעודים בתקרית נוספת של ירי של מרגמות שנורו לעבר סעודיה בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים הפועלים באזור הגבול המשותף עם תימן.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של 6 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתו של חייל אחד בהיתקלות שהייתה בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה. גורמים רשמיים נוספים בטורקיה מסרו כי מאז חודש יולי 2015, נהרגו יותר מ-180 חיילים ושוטרים, וכן יותר מ-1,700 חברי המחתרת הכורדית.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור פנג'אב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות אווירית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור העיר קונדוז.
--
סומליה – פונטלאנד – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של 19 בני-אדם בסדרה של קרבות בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות הביטחון של האוטונומיה העצמאית של פונטלאנד הנמצאת בצפון-מזרח סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם ועל חטיפתן של נערות אחדות בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור העיר בורנו.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות רשמיים באלג'יריה מסרו ב-30 בנובמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה מזרחית לעיר הבירה. מקורות נוספים מסרו על מבצע צבאי נרחב הנערך באזור נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה".
==

ד"ר יוחאי סלע

==
Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: