Wednesday, December 16, 2015

טרור אסלאמי - 588 הרוגים ביממה האחרונה

300 מוסלמים שיעים נהרגו בניגריה; 153 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בתימן; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקלנדיה; נציג של האו"ם נהרג בסומליה; 153 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצפון-הקווקז מאז תחילת השנה הנוכחית; 29 עיתונאים נהרגו בעיראק מאז תחילת שנת 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסודאן, בלוב, בניגריה, בסומליה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 588 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים אזרחיים נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים רבים גם במהלך היממה האחרונה בהפצצות ובהפגזות מכוונות של הצבא הסורי לעבר יעדים אזרחים באזור העיר דמשק ובצפון מחוז אידליב. דוברי המורדים בסוריה מסרו שכוחותיהם הצליחו להפיל מל"ט רוסי. סעודיה מסרה שהיא "הצליחה" לגבש קואליציה של 34 מדינות מוסלמיות נגד ארגון "המדינה האסלאמית".

Made in Israel – Technology
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתם של 153 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בעיקר בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. גורמים תקשורתיים בעיראק מסרו על הריגתם של 29 עיתונאים בעיראק מאז תחילת שנת 2015. גורמים מקומיים בעיראק מסרו שהצבא העיראקי נכשל פעם נוספת בקרבות שהיו באזור העיר ראמדי. גורמים נוספים מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" שוב הצליח להפתיע את הצבא העיראקי בהתקפת-פתע מתוכננת היטב שבמהלכה נהרגו עשרות רבות של חיילים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם בהתקפה אווירית של סעודיה שנערכה שעות אחדות לפני שנכנסה לתקוף הפסקת-האש. סודאן ואלג'יריה דחו את הטענות שאחדים מחייליהן נהרגו בתימן בימים האחרונים.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים שפעלו בעיירה ליד העיר טריפולי.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור חבל בלוצ'יסטן. גורמים מקומיים נוספים מסרו על התחזקותו של ארגון "המדינה האסלאמית" באזורים ההרריים של פקיסטן בהם מרוכזים אנשי השבטים שהקימו מיליציות אסלאמיות מקומיות חמושות.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתו של פקיד בכיר באו"ם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה ומקורות בינלאומיים מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתם של 300 מוסלמים שיעים במהלך מבצע צבאי שנערך נגד תנועה שיעית רדיקלית הפועלת בצפון ניגריה. גם גורמים ממשלתיים וגם גורמים צבאיים מסרו מספרים שונים בנוגע להרוגים שהיו במהלך הימים האחרונים בפעילות זו של הצבא. גורמים אזרחים רבים בניגריה מסרו על מאות הרוגים ומאות פצועים מאז יום שבת האחרון. איראן גינתה את הטבח והיא זימנה את השגריר הניגרי כדי להביע גינוי למעשה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים רשמיים ברוסיה מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתם של 153 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז מאז תחילת שנת 2015.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-15 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בעקבות ניסיון לבצע פיגוע-דריסה נגד כוחותינו שפעלו באזור קלנדיה במהלך מבצע מעצר חשודים בפעילות טרור. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 87 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

 Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: