Wednesday, December 2, 2015

טרור אסלאמי - 264 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 97 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים באפגניסטן; 11 הרוגים בסומליה; 10 הרוגים בדרום-סודאן;  10 הרוגים בתימן; 4 הרוגים בפקיסטן; 4 הרוגים בניז'ר; 4 הרוגים במאלי;  2 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בענבתא ובגוש-עציון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בתימן, בלוב, בניגריה, בסודאן, בקמרון, במאלי, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 264 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של הפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים נוספים מסרו שמרבית ההרוגים היו כנראה אזרחים שנפגעו בהפצצות של רוסיה שנערכו באזורים שונים ברחבי סוריה. מקורות בינלאומיים מסרו שיתכן שרוסיה בכל זאת תשנה את עמדתה כלפי המשך שלטונו של אסד בסוריה. זאת לא הפעם הראשונה שמקורות אנונימיים ברוסיה רומזים למנהיגים במערב על עמדתם האמיתית, לכאורה, בנוגע לאסד. ארגונים בינלאומיים מסרו על הריגתם של יותר מ-1,500 אזרחים בחודשיים האחרונים בהפצצות של רוסיה בלבד. מקורות רשמיים בסוריה מסרו כי הושג הסכם עם המורדים על עזיבתם את האזור האחרון שנותר בידם בעיר חומס.

Turkey Blocks Russian Ships At Black Sea Provoking Putin

--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז דיארבקיר. כמו כן נמסר על פיצוץ של מטען-צינור בתחנת הרכבת באיסטנבול – באירוע זה נפצעו 5 בני-אדם.

עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 97 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-4 יישובים בחרבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה במוקמות אחדים ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 20 אזרחים, חיילים, טרוריסטים וילדים בסדרה ארוכה של פיגועי טרור ובתקריות שהיו בכל רחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים דרום-סודאן מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 10 חיילים ואזרחים בסדרה של קרבות בין כוחות-הממשל לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון המדינה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר על מעצרם בבנגלדש של 5 טרוריסטים מוסלמים המקושרים לארגוני טרור בפקיסטן.
--
סומליה – פונטלאנד – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 11 בני-אדם נוספים בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות-הביטחון של פונטלאנד שהוא המחוז האוטונומי בצפון-מזרח סומליה. מקורות נוספים מסרו כי בשל הקרבות נמלטו מבתים יותר מ-40,000 בני-אדם.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שחדרו מהגבול המשותף עם ניגריה. מקורות נוספים מסרו על בתים רבים שהוצתו במהלך ההתקפה וכן על בריחתם של תושבים מהאזור.
--
מאלי – טרור: מקורות רשמיים במאלי מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים שפתחו באז לעבר משאית שהסיעה מהגרים.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים וצבאיים בישראל מסרו ב-1 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים – בן 16 ואישה – בעקבות פיגועי-דקירה שהתבצעו במהלך היממה האחרונה באזור ענבתא ובגוש-עציון. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 75 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==
ד"ר יוחאי סלע


==
Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: