Wednesday, December 30, 2015

טרור אסלאמי - 378 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 68 טרוריסטים מוסלמים מארגון המדינה-האסלאמית נהרגו באפגניסטן; 33 הרוגים בפקיסטן; 15 הרוגים נוספים בניגריה; 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן נהרגו באפגניסטן; 11 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו בסומליה; 7 הרוגים בתימן; 5 הרוגים בלוב; חייל נהרג בלבנון; 110 טרוריסטים מוסלמים, 41 חיילים ו-20 אזרחים נהרגו בקשמיר בשנת 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בצ'אד, במאלי, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 378 הרוגים ביממה אחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים - לבנון; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו שמרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו טרוריסטים מוסלמים וחיילים סורים שנפגעו במהלך קרבות שהיו בעיקר בצפון סוריה. קרבות עם נפגעים היו בעיקר באזור אידליב, חאלב, חומס, דיר אל-זור, אל-ראקה, במחוז דרעא בצפון מחוז לטקיה. מקורות ביטחוניים ברוסיה מסרו על יותר מ-560 הפצצות אוויריות שנערכו במהלך שלושת הימים האחרונים ברחבי סוריה נגד מטרות של ארגוני הג'יהאד וארגוני המורדים הפועלים להפלת המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו על הריגתו של חייל לבנוני בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים שפעלו במזרח לבנון.

The Untold Story of Muslim Opinions
--
עיראק מלחמת-אזרחים - טורקיה: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של 120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. ראש-ממשלת עיראק נשבע להביס את ארגון "המדינה האסלאמית" במהלך שנת 2016.  דוברים לא רשמיים בעיראק מסרו שכ-75 אחוזים מהעיר רמאדי נמצאים בשליטתו של הצבא העיראקי. על-פי מקורות מהימנים בעיראק נמסר שעדיין ישנם כיסי-התנגדות רבים באזור העיר. מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו על פציעתם של 4 חיילים טורקים מירי של מרגמות שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפעולים באזור העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו באזור מחוז סעדה השיעי הנמצא בצפון תימן ליד הגבול עם סעודיה. בין ההרוגים היו כנראה 2 בני-אדם הקשורים לכוחות "הקואליציה הסעודית" הפועלת בתימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 15 נוספים בהפצצה אווירית של חיל-האוויר הלובי שנערכה באזור העיר אג'דביה. מקורות נוספים מסרו שההרוגים היו כנראה עובדים זרים מסודאן.
--
אפגניסטן – טרור – המדינה-האסלאמית: מקורות צבאיים בכירים באפגניסטן מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של 68 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר. במחוז כולו נמצא בשליטתו של ארגון "המדינה האסלאמית" המונה כבר אלפי חברים ואוהדים. כמו כן נמסר מפי שר-הפנים האפגאני על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יוזמה נשערכה במחוזות אחדים רחבי המדינה במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בפקיסטן מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של 33 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי פקיסטן. במקרה אחד נהרגו לפחות 26 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל המתחם ממשלתי הנמצא בעיר בשם מרדאן השוכנת בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" במהלך ניסיון לבצע התקפה של שיירה צבאית של הצבא הקנייתי הפועל בדרום סומליה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שכנראה הופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של 15 בנוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.  ביומיים האחרונים נהרגו בניגריה יותר מ-65 בני-אדם בפיגועי טרור אסלאמיים. גורמים אחרים בניגריה מסרו על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביומיים האחרונים.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים רשמיים בהודו מסרו ב-29 בדצמבר 2015 על הריגתם של 110 טרוריסטים מוסלמים, 41 חיילים ו-20 אזרחים בהתקפות טרור אסלאמיות שנערכו בחבל קשמיר מאז תחילת שנת 2015. סה"כ נהרגו באזור זה 171 בני-אדם.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: