Thursday, December 10, 2015

טרור אסלאמי - 410 הרוגים ביממה האחרונה

117 הרוגים בעיראק; 113 טרוריסטים מוסלמים, חיילים ואזרחים נהרגו באפגניסטן; 100 הרוגים בסוריה; 38 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלבנון; 6 הרוגים בדרום הפיליפינים בקרבות בין מיליציות אסלאמיות; 3 חיילים נהרגו באיראן; 3 בני-אדם הוצאו-להורג במאלי בידי טרוריסטים מוסלמים; טרוריסט מוסלמי נהרג בחברון; 3 טרוריסטים מוסלמים נעצרו בעפולה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בקשמיר, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 410 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה ומקורות תקשורתיים נוספים מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים ומקיים בעיר אל-חסכה מסרו על עשרות רבות של הרוגים בהפצצות של הקואליציה האמריקאית שפעלה ביומיים האחרונים באזור. דיונים נפתחו בסעודיה בין הארגונים האופוזיציוניים הפועלי בסוריה על חזית משותפת נגד המשטר הנוכחי של אסד. נציגים כורדים לא הוזמנו להשתתף בדיונים הללו שימשכו 3 ימים.

Tel Aviv - voted top world city

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתם של 117 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-14 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי שכ-60 אחוזים מהשטח של העיר רמאדי נכבש בידי כוחות-הביטחון של עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שונים בתימן מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתם של 38 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות ובקרבות בין טרוריסטים מוסלמים שיעים לטרוריסטים מוסלמים סונים הפועלים בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתם של 86 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה ארוכה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במחוז אחדים רחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 37 אזרחים וחיילים בהתקפה שהתבצעה בידי ארגון "הטליבאן" על שדה-התעופה באזור קנדהאר ב-8 בדצמבר 2015.
--
איראן – טרור: מקורות תקשורתיים באיראן מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור הגבול המשותף עם פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי - קמרון: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתם של לפחות 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. מקור צבאי נוסף מסר על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים הרוגים במהלך הפעילות הנוכחית. גורמים אזרחיים בניגריה האשימו את הצבא הקמרוני בהצתתם של כפרים ניגרים אחדים הנמצאים ליד הגבול עם קמרון. כמו כן נמסר על הריגתם של אזרחים ניגרים בידי כוחות-הביטחון של קמרון.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הוצאתם-להורג של 3 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" בחשד לשיתוף-פעולה עם צרפת.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" שפעלו ליד הגבול המשותף בין סוריה ללבנון.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתם של 6 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בדרום הפיליפינים. הרקע להרג הנוכחי היה שליטה של אזורים בדרום הפיליפינים.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-9 בדצמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בחברון בעקבות פיגוע-דקירה בו נפצעו שני ישראלים. הטרוריסט המוסלמי נהרג במירי של אנשי-ביטחון ישראלים שהיו במקום. עוד נמסר על שני פצועים ישראלים בפיגוע-ירי שהיה בשומרון. 3 טרוריסטים מוסלמים שתכננו לבצע רצח של ישראלים נעצרו בעפולה.  מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 83 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: