Friday, December 25, 2015

טרור אסלאמי - 372 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בסוריה; 131 הרוגים בעיראק; 50 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 8 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 8 הרוגים בתימן; 7 הרוגים בסומליה בהפצצה של קניה; 7 אזרחים נהרגו בפיליפינים בפיגוע אסלאמי; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בצ'אד; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בשומרון ובקלנדיה; שוטר נהרג בפיגוע במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, במצרים, בלבנון, בקמרון, בצ'אד, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 372 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בידי כל הכוחות הפועלים ברחבי סוריה. גורמים נוספים מסרו שבין ההרוגים היו עשרות רבות של חיילים סורים שנפגעו במהלך קרבות שהיו במזרח המדינה במהלך היממה האחרונה. גורמים ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של יותר מ-20,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות אוויריות שנערכו בסוריה ובעיראק. לטענת הפנטגון, רק 6 אזרחים נהרגו בהפצצות האלה. הבעיה היא, שאפילו הפנטגון לא מאמין לעצמו. כשרואים את המספרים האלה, תמיד עולה השאלה איך ארה"ב הייתה מגיבה אם ישראל הייתה מצהירה על הריגתם של 20,000 טרוריסטים מוסלמים. רוסיה הודיעה שהיא הצליחה לזהות את מבצעי הפיגוע שגרמו להפלתו של המטוס הרוסי על 224 נוסעיו בסיני.

Made in Israel: Water

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-24 בדצמבר 2014 על הריגתם של 131 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתם של 8 בני-אדם בהפצצות נוספות של הקואליציה הסעודית הפועלת בתימן למרות ההכרזה על הפסקת-אש בין הצדדים הלוחמים במדינה. מאידך, מקורות שיעים מסרו על הריגתם של עשרות רבות של חיילים סעודים בהתקפת טילים שהתבצעה בידי הכוחות הנאמנים לשיעים. גם במקרה הזה, אין אישור לידיעה הזו ממקור סעודי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתם של 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית רחבת-היקף הנערכת במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. במחוז הלמנד נערכים קרבות קשים מאוד בין הצבא האפגאני לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים וכן על הריגתם של 2 חיילים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור חבל בלוצ'יסטן.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בהפצצה של קניה שנערכה בדרום סומליה בתגובה להריגתם של 2 אזרחים קנייתים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
צ'אד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בצ'אד מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מירי של חיילים זמן קצר לפני שהם הצליחו לממש את זממם. מקור נוסף מסר שמהירי כנראה נפגעו אזרחים.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בפיליפינים מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתם של 7 אזרחים מירי מכוון שהתבצע לרגל חג המולד בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-24 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בעקבות סדרה של פיגועי טרור שהתבצע במהלך היממה האחרונה באזור השומרון. טרוריסט מוסלמי שלישי נורה ונפצע מירי של חיילי צה"ל. נמסר על פציעתם של לפחות 3 ישראלים באורח בינוני. עוד נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי נוסף במהלך עימותים אלימים שהיו באזור קלנדיה במהלך פעילות מבצעית של כוחותינו שפעלו במקום. מאז ה-1 באוקטובר 2015  נהרגו 94 טרוריסטים מוסלמים ברחבי ישראל.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv


No comments: