Monday, December 28, 2015

טרור אסלאמי - 288 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 77 הרוגים בעיראק; 33 הרוגים באפגניסטן; 31 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במאלי בידי טרוריסטים מוסלמים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באזור שכם; קצין בכיר נהרג בסומליה; 5,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נמצאים בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, במצרים, בסודאן, בניגריה, בלבנון, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 288 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים נוספים מסרו כי במהלך שלושת הימים האחרונים נהרגו מאות רבות של בני-אדם – רובם טרוריסטים מוסלמים, מורדים וחיילים סורים – בסדרה של הפצצות אוויריות וקרבות עקובים-מדם שהיו בעיקר בצפון סוריה. דוברים נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים רבים נוספים במהלך היממה האחרונה בהפצצות אוויריות של רוסיה שנערכו באזור מחוז אידליב. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 אזרחים מירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר העיר דמשק. דובר צבאי סורי מסר על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בדרום סוריה באזור העיר דרעא.

Welcome to the Tel Aviv
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורו תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתם של 77 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-5 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על התקדמות נוספת של הצבא העיראקי באזור העיר רמאדי.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתם של לפחות 31 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה הקודמת ברחבי תימן. גורמים נוספים בתימן מסרו שלמרות הכוונות "הטובות" של כל הצדדים, הפסקת-האש שהוכרזה ב-16 בדצמבר 2015, איננה קיימת יותר. בעשרת הימים האחרונים נהרגו מאות בני-אדם ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על כ-5,000 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הנמצאים כרגע על אדמת לוב. מקורות נוספים רמזו שכרבע מהם הגיעו מטוניסיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתם של 33 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו במחוזות אחדים רחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". בין ההרוגים היו לפחות 2 שוטרים שנפגעו בפיצוץ של מטען-חבלה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים ועל פציעתם של 5 נוספים במהלך התקפה שנערכה על עמדת-ביקורת צבאית הממוקמת באזור מחוז קוראם באזור הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתו של קצין בכיר בצבא הסומלי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים משבטי הטוארג בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" הפועלים בצפון מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בכירים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היממה האחרונה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-27 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים במהלך פיגוע-דקירה נגד כוחותינו הפועלים באזור העיר שכם. 2 חיילי צה"ל נפצעו באורח קל ובינוני. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 101 טרוריסטים מוסלמים (לא כולל רצועת-עזה).
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: