Saturday, December 5, 2015

טרור אסלאמי - 288 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בסוריה; 86 הרוגים בעיראק; 32 הרוגים בתימן; 22 הרוגים באפגניסטן; 16 הרוגים במצרים; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים בדארפור; 2 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו בקשמיר; 2 הרוגים בדרום-סודאן;  עיתונאי נהרג בסומליה; טרוריסט מוסלמי נהרג באזור בנימין; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, בקמרון, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 288 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות רבות שנערכו לאורך כל היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים שהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו בעיקר בצפון סוריה. הפרלמנט הגרמני אישר לצבא הגרמני להשתתף במלחמה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בסוריה.

Made in Israel – Technology
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתם של 86 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי-עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתם של 30 מאנשי המיליציה הסונית הפועלת לצד סעודיה בסדרה ארוכה של התקפות של מיליציות שיעיות חמושות שפעלו באזור הגבול המשותף בין שתי המדינות בצפון תימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתם של 16 בני-אדם בעקבות השלכת בקבוק-תבערה בידי טרוריסטים מוסלמים לעבר מועדון לילה הפועל באזור קהיר. במהלך החודשים האחרונים נשלחו לבעלי עסקים אזהרות רבות בידי ארגונים אסלאמיים רדיקליים בשל החשד למכירת אלכוהול ולעירוב בין המינים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתם של 22 בני-אדם בשתי התקפות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים בפקיסטן מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתם של לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 חיילים בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בארבעה אזורים שונים ברחבי פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתו של עיתונאי מקומי מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – דארפור - דרום-סודאן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות מקומיות חמושות הפועלות בחבל דארפור. כמו כן נמסר על 2 הרוגים בקרבות שהיו במחוז אביי השנוי-במחלוקת בין סודאן האסלאמית לדרום-סודאן.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים וחייל אחד בהיתקלות שהייתה באזור חבל קשמיר ההודי.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-4 בדצמבר 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בעקבות פיגוע-דקירה בו נפצע אזרח ישראלי. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 80 טרוריסטים מוסלמים וג'יהאדיסטים.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Ramat Aviv

No comments: