Monday, December 14, 2015

טרור אסלאמי - 250 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 56 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בפקיסטן;  19 אזרחים ו-12 טרוריסטים מוסלמים שיעים נהרגו בתימן; 17 הרוגים בדארפור; 12 מוסלמים שיעים נהרגו בניגריה; 4 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים במצרים בפיגוע טרור: שוטר נהרג בתאילנד בפיגוע אסלאמי; מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו על הריגתם של 3,400 טרוריסטים מוסלמים; מרקל רוצה להפחית באופן דרסטי את מספר הפליטים בגרמניה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במאלי, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 250 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים מקומיים בסוריה מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה בעיקר בידי מטוסים רוסים שפעלו בצפון סוריה. מקורות מקומיים מסרו על עשרות רבות של הרוגים בהפצצות הללו שהיו בעיקר ביישוב דומא הנמצא ליד דמשק. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים מארגון "חיזבאללה" בקרבות בסוריה נגד ארגוני הג'יהאד שהיו ביומיים האחרונים. מקורות רשמיים בשווייץ מסרו על מעצרם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בסוריה. אנגלה מרקל הצהירה שהיא רוצה להפחית באופן דרסטי את מספר הפליטים המגיעים לגרמניה.


Tel Aviv - voted top world city
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתם של 56 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הביטחון של עיראק לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן המזוהים עם ממשלת עדן מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים שיעים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום תימן. דוברים נוספים בתימן מסרו על הריגתם של 19 אזרחים בהפצצה אווירית של סעודיה שנערכה באזור חג'ה. שני האירועים האלה התרחשו כנראה לאחר שהפסקת-האש נכנסה לתוקף.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתם של 25 בני-אדם ועל פציעתם של כ-70 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו נגד בני העדה השיעית המתגוררת באזורים ההרריים של צפון-מזרח פקיסטן. גם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" וגם ארגון "אל-קאעידה" מעוניינים לסלק את כל השיעים מתחומי פקיסטן. ב-5 השנים האחרונות נהרגו אלפי שיעים בפיגועי טרור אסלאמיים שהתבצעו בידי שני הארגונים האלה. מאות אלפים נאלצו לעזוב את בתיהם.  הפיגוע הנוכחי בא מיד לאחר הודעת הצבא הפקיסטני על "הצלחה פנומנאלית" במלחמה נגד ארגוני הטרור ועל הריגתם של 3,400 טרוריסטים מוסלמים מאז חודש יוני 2014.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים מקומיים באפגניסטן מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתם של 12 מוסלמים שיעים רדיקאליים במהלך מבצע צבאי לסגירתה של תנועה שיעית מיליטנטית שתכננה לבצע פיגועי טרור נגד כוחות-הביטחון של ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של 2 טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון-סיני באזור העיר רפיח.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בתאילנד מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד. מקור אסלאמי בתאילנד מסר שהשוטר היה מוסלמי שנפגע בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-13 בדצמבר 2015 על הריגתם של 17 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות חמושות הפועלות בדרום חבל דארפור.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

 Made in Israel -  2015
Tel Aviv - Center

No comments: